اعزام بیش از ۳ هزار مددجو از آذربایجان‌غربی به اردو‌های زیارتی
کد خبر: 3849727
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

اعزام بیش از ۳ هزار مددجو از آذربایجان‌غربی به اردو‌های زیارتی

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۳ هزار مددجوی تحت پوشش این نهاد به اردو‌های زیارتی اعزام شده‌اند.

اعزام بیش از ۳ هزار مددجو از آذربایجان غربی به اردو‌های زیارتیبهزاد نیکمرام، معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه در نیمه نخست سال‌جاری، سه هزار و 289 نفر از مددجویان تحت حمایت این استان را به اردوهای زیارتی عزیمت شده است، اظهار کرد: این تعداد از مددجویان در طول 6 ماهه سال‌جاری به شهرهای  زیارتی عتبات‌عالیات، مشهد مقدس، قم و جمکران اعزام شدند.

وی افزود: برای اعزام این تعداد از مددجویان به اردوهای زیارتی، بالغ بر 730 میلیون تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 2 هزار و 321 مددجو در آذربایجان‌غربی از خدمات کانون‌های فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند شدند، بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری 2 کانون فرهنگی و تربیتی در شهرهای بوکان و تکاب افتتاح شده و با احتساب این کانون‌ها ، هم‌اکنون 8 کانون فعال فرهنگی به مددجویان آذربایجان‌غربی به مددجویان تحت پوشش این نهاد خدمات ارائه می‌‌کنند.

نیکمرام  اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس، اعزام به پیاده‌روی اربعین و عتبات عالیات،  اهتمام در خدمات‌رسانی از طریق کانون‌های فرهنگی را از اهم اهداف و برنامه‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد در نیمه‌دوم امسال بیان کرد.

انتهای پیام
captcha