تمهیدات ویژه پلیس‌راه استان مرکزی برای تأمین امنیت ترافیکی زائران اربعین
کد خبر: 3849535
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

تمهیدات ویژه پلیس‌راه استان مرکزی برای تأمین امنیت ترافیکی زائران اربعین

گروه اجتماعی ــ رئیس پلیس‌راه استان مرکزی با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس‌راه استان برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی(ع) از تشدید کنترل ناوگان حمل و نقل مسافربری در این ایام خبر داد.

سرهنگ ایرج کهریزی، رئیس پلیس‌راه استان مرکزی در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس‌راه استان برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی(ع) از تشدید کنترل ناوگان حمل‌و‌نقل مسافربری در این ایام خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر با اشاره به حجم گسترده تردد زائران اباعبدالله‌الحسین‌(ع) در ایام اربعین از محورهای مواصلاتی استان مرکزی افزود: پلیس‌راه استان، از حداکثر توان اجرایی و عملیاتی در روان‌سازی ترافیک در محورهای مواصلاتی استان استفاده می‌کند.

این مقام مسئول افزود: در راستای اجرای طرح ترافیکی ویژه اربعین حسینی، گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس‌راه به‌صورت شبانه‌روزی در محورهای استان بر کنترل تردد وسایل نقلیه نظارت دارند.

سرهنگ کهریزی از تشدید نظارت ناوگان عمومی حمل مسافربری در استان مرکزی خبر داد و بیان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا آموزش مدیران فنی شرکت‌های مسافربری و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و موکب‌داران است.

وی در پایان اظهار کرد: به‌منظور ایمنی زائران حسینی، پلیس از تردد اتوبوس‌های درون‌شهری با مسافر در محورهای مواصلاتی استان جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام
captcha