حضور گسترده زائران اربعین در کربلا/ نیازمند یاری خیران هستیم
کد خبر: 3849193
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

حضور گسترده زائران اربعین در کربلا/ نیازمند یاری خیران هستیم

گروه اجتماعی ــ مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه امسال جمعیت زائران اربعین بسیار بیشتر از سال‌های گذشته است، به طوری که تاکنون ۱۴ هزار زائر در این موکب اسکان یافته‌اند، از عموم خیران و عاشقان خاندان عصمت و طهارت خواست تا خادمان امام حسین(ع) را در این راه یاری رسانند.

حضور گسترده زائران اربعین در کربلا/ نیازمند یاری خیران هستیمبه گزارش ایکنا از فارس، مسعود راستی، مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع)، امروز، 20 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: استقبال مردم از زیارت اربعین در سال جاری بسیار بیشتر از سال‌های قبل است.

وی افزود: به دلیل جمعیت گسترده زائران اربعین، پذیرش موکب احمدبن موسی(ع) را زودتر از زمان‌های اعلام شده انجام دادیم به طوری که از 16 مهرماه تاکنون زائران اربعین در کربلای معلی در این موکب اسکان یافتند.

راستی، تعداد زائران پذیرش شده در موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی را تا شامگاه 18 مهرماه جاری، قریب 14 هزار نفر اعلام کرد و گفت: علی‌رغم اینکه تا روز اربعین هنوز یک هفته باقی است، اما جمعیت زائران به حدی زیادی است که با تعداد زائران شب اربعین در سال‌های قبل برابری کرده و حتی بیشتر از آن زمان هم هست.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) با تأکید بر اینکه تلاش ما بر این است که هر زائری که به موکب مراجعه کرده، آن را پذیرش کرده و به او خدمات ارائه دهیم، گفت: این مسئله موجب شده است تا بار مالی سنگینی به موکب اعمال شود به همین دلیل نیازمند کمک‌رسانی مردم در این زمینه هستیم.

وی از تمام نیک‌اندیشان، خیران و مردم متدین و ولایتمدار استان فارس خواست تا خادمان خود را در موکب احمدبن موسی(ع) یاری داده و با کمک‌های مالی خود باعث شوند تا بتوان به تعداد زائران بیشتری خدمات ارائه داد که در این زمینه می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره کارت 6237811075753969 واریز کنند.

انتهای پیام
captcha