افزایش تعداد گیت‌های خروجی در پایانه مرزی خسروی
کد خبر: 3848960
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

افزایش تعداد گیت‌های خروجی در پایانه مرزی خسروی

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از افزایش تعداد گیت‌های خروجی در پایانه مرزی خسروی خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از پایانه خسروی بر فراهم بودن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران از مرز خسروی تأکید کرد و اظهار داشت: به منظور تسهیل در تردد زوار، تعداد گیت‌های فعال از ۴۰ به ۶۰ مورد رسید.
وی افزود: ۵۰ دستگاه اتوبوس کار انتقال زوار از پارکینگ‌ها تا سه راهی نصرآباد و از آنجا تا پایانه مرزی خسروی را انجام می دهند و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز برای انتقال زوار در منذریه عراق به سمت بغداد و سپس کربلا مستقر هستند.
رئیس پلیس کرمانشاه تأکید کرد: هیچ خودرویی از سه راهی نصرآباد به سمت پایانه مرزی خسروی اجازه تردد نخواهد داشت.
سردار جاویدان یادآور شد: زائران بعد از خروج از مرز خسروی با هماهنگی‌های صورت گرفته به منطقه جدید الشط (حسینیه) در نزدیکی بغداد منتقل و از آنجا به کربلای معلا اعزام خواهند شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: تمهیدات لازم برای انتقال روان زوار به سمت بغداد اندیشیده شده و از بغداد تا کربلا نیز با اعلام آمادگی طرف عراقی هر ساعت می توانند ۶ هزار نفر را از انتقال دهند.
وی از نصب ۵ هزار تابلوی ایمنی در سطح راه های استان با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد و گفت: نیروهای گشتی پلیس نیز به صورت ۲۴ ساعته در سطح جاده‌ها حضور دارند و در صورت نیاز به کمک زائران خواهند شتافت.
سردار جاویدان در پایان از زائران نیز خواست تا ضمن همکاری با پلیس و عمل به توصیه‌های آنان، از پارک خودرو در حاشیه شهر قصرشیرین و معابر عمومی خودداری و از پارکینگ‌های موجود استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha