انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد همدان و دانشگاه بوعلی‌ سینا
کد خبر: 3848788
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد همدان و دانشگاه بوعلی‌ سینا

گروه اجتماعی ــ تفاهم‌نامه همکاری به‌منظور بهره‌گیری از توان علمی، پژوهی و فناوری دانشگاه بوعلی سینا و بهره‌برداری از تجربیات ارزشمند کمیته امداد در حمایت و کمک به محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آن‌ها منعقدشده است.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد همدان و دانشگاه بوعلی سینابه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از کمیته امداد به‌منظور بهره‌گیری از توان علمی، پژوهی و فناوری دانشگاه بوعلی سینا و بهره‌برداری از تجربیات کمیته امداد در حمایت و کمک به محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آن‌ها تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه بوعلی سینا همدان و کمیته امداد همدان منعقد شد.

این تفاهم‌نامه به‌منظور رونق کسب‌وکارهای نوین در حوزه صنایع خلاق، دانش‌بنیان و نوآور و توسعه اشتغال پایدار با مشارکت و بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و کاربردی متقابل در امر توسعه علمی و فناوری به‌ویژه برای اقشار آسیب‌پذیر به امضا رسیده است.

پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان همدان توانمندسازی و کمک به ایجاد اشتغال مولد و پایدار، همکاری در جهت تعامل و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل طرفین در شناسایی، جذب، هدایت و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین، ارتقای توانایی علمی و مهارتی مددجویان با توجه به نیازهای جامعه و ایجاد فرصت فعالیت برای نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر تحت حمایت کمیته امداد را از اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

ترکمانه همچنین در پایان گفت: حمایت از فناوران و کمک به آن‌ها در فرآیندهای ثبت اختراع، تجاری‌سازی و توسعه محصولات و خدمات آن‌ها و همکاری در برگزاری رویدادها، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مشترک در سطح استانی و ملی نیز از دیگر اهداف مهم این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام
captcha