اعلام زمان اعزام و بازگشت كاروان‌های اربعینی دانشجویان فارس
کد خبر: 3848721
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

اعلام زمان اعزام و بازگشت كاروان‌های اربعینی دانشجویان فارس

گروه اجتماعی ــ ۴ هزار دانشجوی استان فارس در قالب ۴۰ کاروان طی روز‌های ۱۵ تا ۱۹ مهرماه جاری به کربلا اعزام شده و طی روز‌های ۲۴ تا ۲۸ مهرماه نیز به کشورمان بازخواهند گشت.

جمشید فیروزی، مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی و قرارگاه نور استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه اعزام كاروان‌های اربعینی دانشجویان از 15 مهرماه آغاز و 19 مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: قریب 4 هزار دانشجوی دختر و پسر دانشگاه‌های فارس در قالب 40 كاروان در اربعین امسال راهی كربلا می‌شوند.

وی با بیان اینكه برنامه‌های بدرقه دانشجویان در دانشگاه‌های در حال برگزاری هستند، گفت: به یاری خدا دانشجویان طی تاریخ 24 تا 28 مهرماه جاری به كشورمان باز می‌گردند.

فیروزی با یادآوری اینكه حدود 80 درصد از دانشجویان اعزامی به كربلا را بانوان تشكیل می‌دهند، گفت: ۳۰ كاروان متعلق به بانوان و ۱۰ كاروان هم مربوط به آقایان است.

مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی و قرارگاه نور استان فارس اظهار كرد: هزینه‌های دانشجویان بر اساس زمان‌بندی و نوع اسكان و خدماتی كه به آنان ارائه می‌شود متفاوت است كه بین نرخ 600 هزار تومان تا 800 هزار تومان متغیر است و بیشتر این هزینه هم صرف ایاب ذهاب آنان می‌شود.

وی همچنین این نكته را یادآور شد كه امسال برای اربعین حسینی نظام وظیفه تسهیلاتی را برای دانشجویان آقا در نظر گرفت تا بتوانند از طریق ثبت‌نام و اخذ مجوز از سامانه نظام وظیفه از كشور خارج شوند.

انتهای پیام
captcha