اجرای ۹۴ پروژه تأمین مسکن محرومان در فارس
کد خبر: 3848481
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

اجرای ۹۴ پروژه تأمین مسکن محرومان در فارس

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار و ۷۳۰ واحد مسکن در قالب ۷۷ پروژه مسکن محرومین شهری تحویل متقاضیان شده است، گفت: یک‌هزار و ۴۲ واحد مسکن محرومین شهری نیز در قالب ۱۷ پروژه با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجرا است.

به گزارش ایكنا از فارس، عطاءالله زمانی، مدیرکل بنیاد مسکن فارس، امروز، 16 مهرماه در جلسه خیرین مسكن‌ساز این استان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های تامین مسکن نیازمندان در استان فارس گفت: تاکنون ۴ هزار و ۷۳۰ واحد مسکن در قالب ۷۷ پروژه مسکن محرومین شهری تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست احداث نیز افزود: یک‌هزار و ۴۲ واحد مسکن محرومین شهری نیز در قالب ۱۷ پروژه با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجرا است.

زمانی بر لزوم جلب مشارکت همه افرادی که انگیزه‌های خیرخواهانه در ایجاد سرپناه برای نیازمندان دارند، تأکید کرد و افزود: ظرفیت‌های مناسبی برای استفاده از توان خیرین و احداث سرپناه برای نیازمندان شناسایی شده که باید به کار گرفته شود.

مدیركل بنیاد مسكن فارس بیان کرد: هم راستا با فعالیت‌های خیرین مسکن ساز در استان فارس به عنوان اولین نهاد مردمی خیرین در زمینه امور مسکن که در کشور فعال بوده است، بنیاد مسکن نیاز اقدامات شایسته برا ی خانه‌دار شدن افراد بی بضاعت انجام داده است.

انتهای پیام
captcha