ایران نقش مهمی در ثبات منطقه دارد
کد خبر: 3848477
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

ایران نقش مهمی در ثبات منطقه دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به نقش ایران در ثبات منطقه، گفت: تلاش کنیم تا در چهل ساله دوم انقلاب عظمت‌های نهفته نظام و استعدادهای بالقوه دانشمندان جوان کشور در دنیا آشکار شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه، امروز، 16 مهرماه در پادگان آموزشی شهید رجایی مرزبانی نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: عظمت و قدرت شما به واسطه اتکا به عظمت دین اسلام است.

وی افزود: نقش ایران در ثبات منطقه بسیار مهم است و اگر امروز چشم دنیا به حرکات جمهوری اسلامی است به واسطه قدرتی است که نیروهای مسلح ما در مرزهای کشور و در سطح جهان به نمایش می‌گذارند.

آیت‌الله علما بیان کرد: دستاوردهای عظیم نظام در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی، نظامی و ... با هیچ دوره‌ای از تاریخ این کشور قابل قیاس نیست و باید همگان تلاش کنیم در چهل ساله دوم انقلاب عظمت‌های نهفته نظام و استعدادهای بالقوه دانشمندان جوان کشور در دنیا آشکار شود.

یادآور می‌شود که در این مراسم فرمانده پادگان آموزشی شهید رجایی مرزبانی انتظامی به ارائه گزارشی از وضعیت پرسنل و فراگیران این پادگان پرداخت.

انتهای پیام
captcha