ثبت‌نام بیش از 300 نفر کردستانی برای اهدای عضو
کد خبر: 3848422
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

ثبت‌نام بیش از 300 نفر کردستانی برای اهدای عضو

گروه اجتماعی- عضو سفیرهای کمیته مرکزی استان کردستان از ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ نفر در حاشیه برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان برای اهدای عضو و سفیری در این رابطه خبر داد.

الهام زارعی، عضو سفیرهای کمیته مرکزی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، به فعالیت کمیته مرکزی سفیران اهدای عضو در استان کردستان اظهار کرد: این کمیته دو ماه است که به صورت رسمی فعالیت خود را در استان کردستان آغاز کرده است.
وی افزود: این مرکز به منظور ياري رساندن به بيماران نيازمند و ترویج فرهنگ اهدای عضو و آگاه‌سازی جامعه با این مباحث رسالت خود را در کردستان به انجام می‌رساند.
زارعی با اشاره به راه‌اندازی غرفه سفیران اهدای عضو در حاشیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان عنوان کرد: استقبال سفیران اهدای عضو و ثبت‌نام مردم به‌ویژه جوانان از این غرفه بسیار مطلوب بوده است و این امر نشان از فرهنگ‌سازی بیشتر در این امر دارد.
وی از ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ نفر در حاشیه برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان برای اهدای عضو و سفیری در این رابطه خبر داد و یادآور شد: ثبت‌نام استاندار کردستان و شهردار سنندج در حاشیه این نمایشگاه هم یکی دیگر از نقاط مثبت برپایی غرفه اهدای عضو این کمیته بوده است.

انتهای پیام
captcha