شهرستان پارسیان با ایجاد 5 موکب به میزبانی زائران اربعین پرداختند
کد خبر: 3848305
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

شهرستان پارسیان با ایجاد 5 موکب به میزبانی زائران اربعین پرداختند

گروه فرهنگی‌ــ رئیس اوقاف و امور خیریه پارسیان گفت: این شهرستان با ایجاد 5 موکب که به‌صورت مردمی و خودجوش اداره می‌شود به میزبانی زائران اربعین حسینی پرداختند.

عبدالرسول نکوزاد، رئیس اوقاف و امور خیریه پارسیان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: مردم شهر پارسیان بامحبت و عشقی که به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) ویاران باوفایش دارند در این شهرستان با برپایی و مهیاسازی ۵ موکب به پذیرایی از زائران اربعین پرداختند.
رئیس اوقاف و امور خیریه پارسیان با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم در اهدای نذورات، اظهار کرد: محبان اهل‌بیت (ع) هرسال بیش از سال گذشته هدایای خود را نذر اربعین می‌کنند و هر که از این اجتماع عظیم جامانده باشد با اهدای نذورات خود در این اجتماع عظیم حسینی سهیم می‌شود.
عبدالرسول نکوزاد بیان کرد: شهرستان پارسیان در غربی‌ترین نقطه استان هرمزگان در مسیر مواصلاتی زوار اربعین حسینی از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان قرار دارد.
وی افزود: به‌منظور خدمات‌رسانی و پذیرایی از زوار امام حسین (ع) در این شهرستان امسال ۵ موکب در پنج نقطه شهرستان بانام خادم الحسین (ع)، امام حسن مجتبی (ع)، شهداء، فاطمه زهرا (س) و صاحب الزمان (عج) که به‌صورت شبانه‌روزی به زوار خدمات‌رسانی می‌کنند و تاکنون پذیرای بیش از ۳۵ هزار زائر کربلای معلا بوده است.
وی در پایان اظهار کرد: همه هزینه‌های پذیرایی و خدمت‌رسانی توسط مردم و به‌صورت خودجوش تهیه و پرداخت می‌شود و به یاری خداوند متعال تاکنون کوچک‌ترین مشکلی به‌ویژه برای زوار در این خصوص نبوده است.

انتهای پیام
captcha