آموزش و مردم‌محوری از اولویت‌های پلیس است
کد خبر: 3848201
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

آموزش و مردم‌محوری از اولویت‌های پلیس است

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه آموزش جز اولین برنامه‌های محوری پلیس است، اظهار کرد: نقش آموزش و پرورش در این حوزه بسیار مهم است.

آموزش و مردم محوری از اولویت های پلیس است

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، مسعود خرم‌نیا،‍ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، دیروز عصر، 15 مهر ماه سال جاری در مراسم همایش تجلیل از راهوران محله و نمونه‌های ترافیکی استان با بیان اینکه آموزش جز اولین برنامه‌های محوری پلیس است، اظهار کرد: نقش آموزش و پرورش در این حوزه بسیار مهم بوده که باید به موضوع آموزش توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تاکید فرمایشات رهبری مبنی بر کاهش تصادفات افزود: این دستور رهبری یک تکلیف برعهده همه دستگاه‌های متولی است که باید عملی شود.

خرم نیا با تأکید بر اینکه حوزه انضباط اجتماعی بیشترین توجه ما به برخوردهای ایجابی خواهد بود، بیان کرد: آموزش همگانی را رونق خواهیم داد و معتقدیم بسیاری از رفتارهای خارج از عرف ناشی از عدم آموزش همگانی است و توجه به آموزش همگانی جزء برنامه‌های اصلی ما خواهد بود.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین اولویت ما مردم­‌داری و جامعه­‌محوری است، افزود: ما باید بتوانیم خادمان خوبی برای مردم باشیم و بالاترین شأن پلیس را نیز خدمت‌گذاری و خادمی مردم می‌دانیم.

این مقام مسئول آموزش را جز اولین برنامه‌های محوری پلیس عنوان و خاطرنشان کرد: نقش آموزش و پرورش در این حوزه بسیار مهم است و همچنین ایمنی راه‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود ترافیک را محور ساماندهی شهری اعلام کرد و گفت: باید یک نظام جامع در خصوص تصادفات که سهم و مسئولیت هر دستگاه مشخص شده، تهیه شود و حوزه آموزش تقویت و استمرار یابد.

انتهای پیام
captcha