۶۴ کارگاه آموزشی با موضوع بیانیه گام دوم در آذربایجان غربی برگزار شد
کد خبر: 3847666
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

۶۴ کارگاه آموزشی با موضوع بیانیه گام دوم در آذربایجان غربی برگزار شد

گروه فرهنگی ــ سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: یک هزار نفر از شبکه تبلیغ استان و ۶۴ کارگاه آموزشی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در استان آذربایجان غربی برگزار شده است.

۶۴ کارگاه آموزشی با موضوع بیانیه گام دوم در آذربایجان غربی برگزار شدحجت‌الاسلام علی اعتمادی،  سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با بیان اینکه یک هزار نفر از شبکه تبلیغ استان با هدف تبیین بیانیه گام دوم انقلاب آموزش دیده، اظهار کرد: این افراد شامل نخبه‌ها و قشر تأثیر هزار گذار اعم از روحانیون، بانوان فرهیخته، ائمه جماعات و ائمه جمعه هستند.

وی افزود: دو عملیات ویژه گام دوم انقلاب طی ماه مبارک رمضان و ماه محرم نیز برگزار شده و در این دو عملیات به مدت یک هفته جامعه هدف شبکه تبلیغی استان آذربایجان غربی تحت آموزش‌های لازم قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام اعتمادی بیان کرد: نزدیک ۱۵ هزار نفر از گروه های مختلف مردمی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب آموزش‌های لازم را دیده و هر ماه نزدیک ۱۰ الی ۱۵ هزار نفر نیز از گروه‌های مردمی زیر نظر یک هزار نفر از افراد در این زمینه آموزش می‌بینند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان سند توسعه پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و افزود: باید زمینه تبیین این بیانیه در جامعه از سوی تمام گروه‌ها انجام شود و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

سرپرست معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پایان سخنان خود بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب تا پایان سالجاری ادامه داشته و با آغاز بکار سال تحصیلی جدید بیانیه گام دوم انقلاب در قالب گفتمان دینی در بین دانش آموزان و دانشجویان استان تبیین و تشریح می‌شود.

انتهای پیام
captcha