معاون اداری و مالی اداره تبلیغات اسلامی همدان معرفی شد
کد خبر: 3847381
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

معاون اداری و مالی اداره تبلیغات اسلامی همدان معرفی شد

گروه اجتماعی ـ شهروز کیانی به عنوان معاون اداری ومالی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان با حضور آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان معرفی شد.

معاون اداری ومالی اداره تبلیغات اسلامی همدان معرفی شدبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان، مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، در نشستی با حضور مدیران و کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی همدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با فرهنگ دینی مبارزه را شروع کرد.
وی افزود: انقلاب اسلامی با فرهنگ دینی مبارزه را آغاز و به پیروزی رسید و با همین فرهنگ پایدار شد و هم اکنون در کمال اقتدار عظمت و شکوه قرار دارد.
آزادبخت گفت: فعالیت‌های فرهنگی دینی و برنامه‌های تبلیغی در رشد وارتقاء فرهنگی اجتماعی جامعه بسیار مؤثر بوده و از اهمیت و جایگاه والایی برخورداراست.
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان افزود: روحانیت و سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان منادیان وحدت در جامعه مسئولیت بسیار خطیری را در جهت حرکت روبه رشد جامعه عهدار می‌باشند وحمایت از ایفای هرچه بهتر این رسالت وظیفه همه ما است.
حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری نیز در این مراسم ضمن معرفی «شهروز کیانی» به عنوان یکی از نیروهای مؤثر و فعال فرهنگی این مجموعه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از طلایه‌داران عرصه فرهنگ در کشور است و باید جایگاه خود به عنوان مرکز و محور تبلیغ را نزد مردم، مبلغان و اقشار تأثیرگذار تثبیت کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، سازماندهی منابع انسانی اداره‌کل، فعال کردن ظرفیت‌های مردمی وپشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی دینی را از ضروریاتی دانست که باید در راستای تحقق آنها تلاش شود.
در پایان این نشست «شهروز کیانی» به عنوان معاون اداری و مالی اداره‌کل تبلیغات اسلامی معرفی شد و از زحمات رضا ویسی، سرپرست این معاونت تقدیر به عمل آمد.

همچنین،شهروز کیانی سابقه فعالیت در سمت ریاست دفتر و مشاور استاندار همدان در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام
captcha