برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت نوزدهم مهرماه
کد خبر: 3845425
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت نوزدهم مهرماه

گروه اجتماعی ـ مدیر ستاد کانون‌های مساجد چهارمحال‌و‌بختیاری از آمادگی بچه‌های مساجد استان در برگزاری ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت نوزدهم مهرماه خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه‌ها به مناسبت رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در نوزدهم مهرماه سال ۱۳۹۱ موجب موفقیت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری و جذب بیش از پیش نوجوانان و جوانان به مساجد شده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: برنامه‌های نوزدهم مهرماه کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در نوزدهم مهرماه مهرماه سال ۱۳۹۱برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امسال برنامه‌های ویژه و متنوعی برای نوزدهم مهرماه و سالروز بیانات مقام معظم رهبری درباره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال‌وبختیاری برنامه‌ریزی شده است.

مظاهری، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد، افتتاح ۲ باب کانون فرهنگی هنری به مناسبت نوزدهم مهرماه، تجهیز کتابخانه‌های عمومی مساجد به قفسه کتاب و میز مطالعه و صندلی و کتاب همزمان با 19 مهرماه و اعزام ۵۰ نفر از مدیران برتر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به اردوی فرهنگی آموزشی مشهد مقدس به صورت رایگان از جمله ویژه‌برنامه‌های نوزدهم مهرماه در کانون‌های مساجد چهارمحال‌وبختیاری برشمرد.

مدیر ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دیدارمدیران کانون‌های شهرستان‌ها با ائمه جمعه و فرمانداران در شهرستان‌ها، مصاحبه تلویزیونی و رادیویی مدیر ستاد استان در خصوص نوزدهم مهرماه و کارکردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تبیین و پیاده‌سازی گام دوم انقلاب و پخش تیزر نوزدهم مهرماه در رسانه‌های استانی از دیگر ویژه‌برنامه‌های نوزدهم مهرماه در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری است.

به گفته مظاهری، بازدید مدیر ستاد استان به همراه مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی از کانون‌های فرهنگی هنری و کتابخانه‌های عمومی مساجد و خانه‌های دیجیتال استان و تجلیل از مدیران برتر این مراکز به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معرفی دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در قالب برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها از دیگر ویژه‌برنامه‌های نوزدهم مهرماه در کانون‌های مساجد استان به شمار می‌رود.

وی در پایان گفت: مصاحبه رادیویی سه کانون برتر استان همزمان با نوزدهم مهرماه و تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این کانون‌ها، نشست با اصحاب رسانه و تجلیل از برترین رسانه‌ها در درج اخبار پیرامون نوزدهم مهرماه در رسانه‌ها و نصب بنر بیانات مقام معظم رهبری پیرامون نوزدهم مهرماه در سطح شهر با مشارکت شهرداری شهرکرد از دیگر ویژه‌برنامه‌های نوزدهم مهرماه در کانون‌های مساجد استان است.

انتهای پیام

captcha