برگزاری طرح «سنجش توانمندی مربیان قرآنی» در شهرستان کیار
کد خبر: 3843816
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

برگزاری طرح «سنجش توانمندی مربیان قرآنی» در شهرستان کیار

فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار از برگزاری طرح سنجش توانمندی مربیان قرآنی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری به نقل از اداره امور قرآنی شهرکرد، نوید قدیردخت، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار از برگزاری طرح سنجش توانمندی مربیان قرآنی این شهرستان خبر داد و افزود: مشخصات مربیان حفظ، روخوانی و روانخوانی و تجوید قرآن کریم شهرستان کیار از طریق موسسات قرآنی، خانه‌های قرآنی شهری و روستایی و همچنین جلسات خانگی قرآن کریم جمع آوری شد و این عمل هم باعث شد تعداد مربیان قرآنی شهرستان شناسایی شوند و هم تغذیه ی این مربیان با شناسایی نقاط ضعف آن ها انجام شود.

نوید قدیردخت گفت: نزدیک به صد مربی قرآن کریم در این شهرستان وجود دارد که بیش از ۹۰ درصد آن ها خواهران هستند. در این طرح سطح توانمندی این مربیان شناسایی می‌شود و همچنین دوره‌های قرآنی از جمله تربیت معلم قرآن کریم، تجوید،قرائت و... برای این مربیان خواهیم گذاشت تا این مربیان بتوانند سطح سواد قرآنی شهرستان را افزایش دهند.

وی ادامه داد:در مرحله ی اول طرح، شناسایی مربیان قرآنی انجام شد و در مهر ماه سال جاری آزمون در سه رشته حفظ، روخوانی و روان خوانی و تجوید برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha