واگذاری رایگان انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب به مددجویان رودانی
کد خبر: 3833738
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

واگذاری رایگان انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب به مددجویان رودانی

گروه اجتماعی‌ ــ رئیس کمیته امداد رودان گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون برای حمایت از محرومان و نیازمندان ۴۴ مورد انشعاب رایگان آب، برق، گاز و فاضلاب به مددجویان در مناطق شهری و روستایی شهرستان رودان واگذار شده است.

واگذاری رایگان انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب به مددجویان رودانیابراهیم رودباری، رئیس کمیته امداد شهرستان رودان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، با تبریک روز خبرنگار و ایام ولایت و عید غدیر و قربان اظهار کرد: با توجه به اینکه میان ادیان الهی هیچ‌کدام به‌اندازه دین مبین اسلام به موضوع آب نپرداخته‌اند و در قرآن بیش از ۶۰ مرتبه به آب اشاره‌ شده است که این خود بیانگر اهمیت فوق‌العاده آب است، این نهاد تلاش می‌کند با برداشتن موانع مختلف از پیش روی مددجویان، زمینه ارتقای معیشت و زندگی نیازمندان را برای داشتن زندگی توأم باعزت فراهم کند که در همین راستا واگذاری ۴۴ انشعاب رایگان برای خانوار‌های تحت حمایت این نهاد ارائه‌ شده است.

وی یکی از خدماتی که بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی به مددجویان ارائه می‌شود را امکان استفاده از انشعاب رایگان آب، برق، گاز و فاضلاب عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۷ فقره انشعاب برق، ۲۷ فقره انشعاب آب و فاضلاب به مددجویان تحت حمایت شهرستان رودان واگذار شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان رودان ابراز کرد: ۲۹ خانواده که تحت پوشش کمیته امداد هستند از پرداخت هزینه‌های عوارض شهرداری و پروانه ساختمانی معاف شدند.

رودباری در پایان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کمیته امداد با ارائه خدمات هدفمند و جهت برقراری عدالت اجتماعی به‌خصوص در مناطق محروم و کم‌برخوردار تلاش می‌کند تا از این طریق دهک‌های پایین جامعه از خدمات رایگان و کم‌هزینه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

captcha