نقش آفرینی جهاددانشگاهی در اشتغال و اقتصاد
کد خبر: 3832629
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

نقش آفرینی جهاددانشگاهی در اشتغال و اقتصاد

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش‌آفرینی جهاددانشگاهی در اشتغال، تولید و اقتصاد، گفت: جهاددانشگاهی می تواند با تولید و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات خود نقش مؤثرتری در حل مشکلات جامعه ایفا کند.

منوچهر جمالی، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به فرارسیدن سی ونهمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در مسیر انقلاب کمک به نظام و مردم داشته و کارهای ارزشمند بسیاری نظیر سلول های بنیادی، نانو تکنولوژی، درمان ناباروری و ... را انجام داده و پیشرفت های فوق العاده ای برای کشور داشته است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی با ظرفیتی که دارد می تواند در اشتغال، تولید و اقتصاد با مسئولیت و جدیت نقش‌آفرین باشد، افزود: بر اساس نقشه جامع علمی، مبنای پیشرفت کشور تکیه به توان داخلی است که جهاد‌دانشگاهی توان ارتقای توسعه علمی و فناوری در کشور را دارد.

جمالی با اشاره به رسالت های تبیین شده برای جهاددانشگاهی، ادامه داد: جهاددانشگاهی با ارتقای سطح کار خود در مسیر توسعه تولید واقتصاد، می تواند با توان مضاعف و انرژی بیشتری در جهت تحقق اهداف مجموعه و کشور گام بردارد.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با تولید و تجاری‌سازی نتایج تحقیقات خود می‌تواند علاوه بر درآمدزایی در حل مشکلات جامعه از جمله اشتغال جوانان و توسعه کشور نقش مؤثرتری ایفا کند.

انتهای پیام

captcha