نگاه جهاددانشگاهی به نیازهای جامعه امیدبخش است
کد خبر: 3832623
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

نگاه جهاددانشگاهی به نیازهای جامعه امیدبخش است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ارشاد ایلام با بیان اینکه نگاه جهاددانشگاهی به نیازهای جامعه امیدبخش است، گفت: دیدن پویایی و شنیدن حرف‌های تازه از این نهاد همواره امیدبخش و بیانگر توجه جدی جهادگران به نیازهای روز جامعه است.

نگاه جهاددانشگاهی به نیازهای جامعه امیدبخش است
به گزارش ایکنا از ایلام، عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، امروز، 14 مرداد در جریان بازدید از جهاددانشگاهی به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: دیدن پویایی و شنیدن حرف‌های تازه از نهاد مقدس جهاددانشگاهی همواره امیدبخش و بیانگر توجه جدی جهادگران به نیازهای روز جامعه است.
وی از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا به عنوان خبرگزاری‌های موفق با نگاه علمی و حرفه‌ای نام برد و تصریح کرد: تعامل و همراهی با حوزه رسانه استان ایلام در برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های رسانه‌ای و نقش‌آفرینی در خانه مطبوعات ایلام توسط دست‌اندرکاران ایسنا و ایکنای ایلام از نقطه‌های مطلوب کارنامه این خبرگزاری‌ها در استان ایلام است.
عبدالحمید کرمی، رئیس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در این دیدار، اظهار کرد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی ایلام یادآور خاطرات جهادسازندگی است که در هر عرصه‌ای ورود می‌کند موفق است و مشکلی از مشکلات جامعه را مرتفع می‌کند.
وی ادامه داد: پیوست رسانه‌ای جهاددانشگاهی از آن نهادی توانمند و همه جانبه‌نگر ساخته است که امیدواریم روز به روز شاهد موفقیت‌های این مجموعه گران‌سنگ باشیم.
رئیس خانه مطبوعات استان ایلام برگزاری میزگردهای تخصصی در ایسنا و ایکنا و برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی را از کارهای فاخر در جهت توسعه استان ایلام و کشور نام برد و از تلاش‌های رئیس جهاددانشگاهی ایلام قدردانی کرد.
انتهای پیام
captcha