جوان‌گرایی؛ یکی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در تحقق بیانیه گام دوم
کد خبر: 3832404
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

جوان‌گرایی؛ یکی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در تحقق بیانیه گام دوم

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم شهر همدان و فامنین در مجلس با تأکید بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری درباره جوان‌گرایی است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی است که می‌تواند به‌ خوبی با جذب نیروهای جوان و کارآمد این امر مهم را ‌تحقق بخشد.

جوان‌گرایی؛ یکی از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در تحقق بیانیه گام دومامیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یک ‌نهاد انقلابی است که از زمان جنگ تاکنون همیشه نقش‌آفرینی کرده است.

وی افزود: جهاددانشگاهی همدان تاکنون توانایی‌های خود را به‌ویژه در جذب نیروهای جوان و نخبه با نقش‌آفرینی‌های علمی بسیار نمایان کرده است.

خجسته گفت: توجه به جوانان انقلابی و نخبه یکی از رسالت‌های اصلی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است لذا جهاددانشگاهی استان همدان با ایجاد تحولات علمی و انجام فعالیت‌های دانش‌بنیان ‌می‌تواند به این مهم دست یابد.

وی اشاره‌ای به تأسیس مرکز جامع زنان و درمان ناباروری از سوی جهاددانشگاهی همدان کرد و گفت: این مرکز می‌تواند زمینه‌ای مناسب برای نقش‌آفرینی و شناسایی نیروهای کارآمد باشد.

خجسته بابیان اینکه جهاددانشگاهی همان‌گونه که در هشت سال جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کرده است و اکنون قوی‌تر و پیشرفته‌تر از گذشته در حال فعالیت است، تصریح کرد: جهاد‌دانشگاهی استان همدان با کادر مدیریتی خوبی که ایجاد کرده است می‌تواند از میان جذب نیروهای جوان و انقلابی، مدیران خوبی پرورش دهد.

اثرگذاری در مسائل اقتصادی با توانایی علمی
نماینده مردم شهر همدان و فامنین در مجلس با تأکید بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری درخصوص جوان‌گرایی، یادآور شد: جهاددانشگاهی نهادی است که می‌تواند به‌خوبی با جذب نیروهای جوان و کارآمد این امر مهم را تحقق بخشد.

خجسته با اشاره به تحقق شعار سال «رونق تولید» اظهار کرد: جهاد دانشگاهی همدان هم‌چنین می‌تواند با نقش‌آفرینی و توانایی‌های بسیاری که دارد، بهترین ظرفیت برای ارتقای مدیران قوی و اثرگذار در مسائل دانش‌بنیان باشد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی جهاددانشگاهی نخبه‌پروری و جذب کارآفرینان در سطح استان است، گفت: جهاددانشگاهی توانایی مالی زیادی ندارد اما با توانایی بالایی که در زمینه‌های علمی دارد می‌تواند در عرصه‌های مختلف به‌ویژه صنعت، کشاورزی و رفع مشکلات اقتصادی اثرگذار باشد.
انتهای پیام

 

captcha