اقدامات سلبی در زمینه حجاب و عفاف نتیجه نمی‌دهد
کد خبر: 3826933
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

اقدامات سلبی در زمینه حجاب و عفاف نتیجه نمی‌دهد

گروه فرهنگی‌‌ ــ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با بیان اینکه حجاب و عفاف از ضرورت‌های دین مبین اسلام است، گفت: در حوزه حجاب و عفاف، فعالیت فرهنگی ضروری است و تنها با اقدامات سلبی نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مریم یگانه، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان، یک‌شنبه، ۲۳ تیرماه در همایش عفاف و حجاب در شهرستان رودان، با بیان اینکه حجاب و عفاف از ضرورت‌های دین مبین اسلام است، اظهار کرد: حجاب و عفاف از موضوعات اصلی مورد هجمه جنگ نرم دشمنان است و درصدد استفاده از آن برای به انحراف کشیدن جوانان از مسیر صحیح دین و اخلاق هستند.
وی بر شناخت و معرفی صحیح حجاب بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی، گسترش راه‌های ترویج حجاب و رفع موانع حجاب برتر تأکید کرد و افزود: اینکه حجاب رابطه مستقیمی با تحکیم بنیان خانواده‌ دارد.
یگانه با بیان اینکه احیای فرهنگ عفاف در جامعه موجب شکوفایی هرچه بیشتر جامعه می‌شود، افزود: باید از تمام ظرفیت‌های موجود، به‌ویژه ابزار نوین مانند فضای مجازی برای ترویج معارف اصیل اسلام استفاده شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با بیان اینکه آیات و احادیث بسیاری در رابطه باحجاب و عفاف وجود دارد، ادامه داد: در حوزه حجاب و عفاف، فعالیت فرهنگی ضروری است و تنها با اقدامات سلبی نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد.
این مقام مسئول در پایان برترین عبادت‌ها را عفاف و پاک‌دامنی برشمرد و بیان کرد: مصون‌سازی جوانان درگرو آشنایی و عمل به معارف اسلامی، خداشناسی و تهذیب نفوس است و بحمدالله قم در این خصوص جزء برترین‌های کشور است.
انتهای پیام

captcha