حماس: کنفرانس معامله قرن در خدمت اهداف اسرائیل است
کد خبر: 3820678
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

حماس: کنفرانس معامله قرن در خدمت اهداف اسرائیل است

گروه بین‌الملل ــ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد: کنفرانس معامله قرن در بحرین در راستای اجرای اهداف رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ حازم قاسم،‌ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با اشاره به اینکه افتخار و مباهات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، این است که شخصیت‌های اسرائیلی در کنفرانس اقتصادی بحرین شرکت خواهند کرد، گفت: این موضوع گویای آن است که این کنفرانس در راستای خدمت به اهداف این رژیم برگزار می‌شود و موجب تشویق صهیونیست‌ها در مورد تشدید جنایاتشان علیه ملت فلسطین خواهد شد.

قاسم در بیانیه‌ای مطبوعاتی تمام طرف‌ها به ویژه کشورهای عربی را به عدم مشارکت در کنفرانس بحرین، که هدف اساسی آن نابودی فلسطین است، دعوت کرد و از اتحادیه عرب خواست از تمام کشورهای عضو بخواهد در این کنفرانس شرکت نکنند.

کنفرانس اقتصادی بحرین با موضوع معامله قرن قرار است تا چند روز دیگر در منامه (پایتخت بحرین) برگزار شود؛ این در حالی است که فلسطینی‌ها قاطعانه با این کنفرانس مخالفت کرده‌اند و برخی کشورهای عربی هم حاضر به شرکت در آن نشده‌اند. این کنفرانس اولین گام در مسیر اجرای معامله قرن خواهد بود که قرار است تحت نظارت دولت آمریکا و به ادعای جذب سرمایه‌گذاری در فلسطین اشغالی برگزار شود.

نتانیاهو روز گذشته 28 خرداد (18 ژوئن) ضمن اعلام مشارکت رژیم صهیونیستی در این کنفرانس، مدعی شد که برگزاری این کنفرانس حاصل تلاش‌های آمریکا برای بهبود اوضاع منطقه است. همچنین، این رژیم با بیشتر رهبران کشورهای عربی روابط پنهانی خوبی دارد.

انتهای پیام

captcha