بزرگداشت شهید مدافع حرم «خلیل تختی نژاد» برگزار می‌شود
کد خبر: 3817666
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

بزرگداشت شهید مدافع حرم «خلیل تختی نژاد» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت «خلیل تختی‌نژاد»، دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان در شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، این مراسم با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا (فاتح خرمشهر) و فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.
حسین درویشی، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت «خلیل تختی‌نژاد» پنجشنبه، ۲۳ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در جوار تربت پاک این شهید والامقام در شهر تخت از توابع شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس بیان کرد: شهید خلیل تختی‌نژاد متولد ۱۳۷۲ و ۱۵ اسفند سال ۹۰ به جرگه پاسداران سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان پیوست و شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و در نخستین شب از شب‌های پرفیض قدر مصادف با ۱۳ خردادماه ۹۷ در استان دیرالزور (جاده معزلیه به T۲) سوریه به شهادت رسید.
درویشی اظهار کرد: شهید تختی مسئول عملیات در منطقه درعا، مستشار نظامی در عراق بودند که یکی از ویژگی‌های بارز این شهید ۲۵ ساله را که در اوج جوانی توانسته بود به موفقیت‌های بسیاری در امور نظامی کسب کند این خواند که این شهید جزء افراد فعال و پیشتاز در امور دینی و فرهنگی بود، گویا تمام فعالیت‌های او مقبول درگاه حق واقع‌شده که توانسته به مقام والای شهادت برسد.
فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در پایان گفت: آرامش امروز ما ثمره جان‌فشانی‌های شهدا است و همگی ما مدیون شهدا و خانواده‌های عزیزانشان هستیم، ازاین‌رو از تمام مردم عزیز و متدین هرمزگان دعوت می‌کنم که در این مراسم شرکت کنند.
انتهای پیام

captcha