۷ مرداد در خوزستان تعطیل شد
کد خبر: 3733180
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

۷ مرداد در خوزستان تعطیل شد

گروه اجتماعی ـ. مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: براساس اطلاعیه هواشناسی مبنی بر افزایش دما و به منظور کاهش مصرف برق، ادارت و بانک‌های استان خوزستان روز یکشنبه، هفتم مردادماه تعطیل هستند.

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از اداره کل مدیریت بحران استان، کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: با توجه به پیشنهاد ستاد مدیریت بحران استان و شرکت برق منطقه ای خوزستان و با موافقت استاندار خوزستان روز یکشنبه، هفتم مردادماه در استان خوزستان تعطیل اعلام شد.

وی با اشاره به اخطاریه هواشناسی خوزستان مبنی بر افزایش دما در هفته جاری، افزود: به منظور مدیریت بهینه مصرف برق، کاهش پیک باری شبکه برق، صرفه جویی در مصرف آب و برق و پیشگیری از بروز حادثه و قطع احتمالی برق، بانک ها، مراکز آموزشی سطح استان، ادارت و دستگاه های اجرایی (به جز مراکز امدادی درمانی، خدماتی عملیاتی، آتش نشانی ها، و بخش های دارای نوبت کاری) در روز یکشنبه تعطیل هستند.

وی ادامه داد: کارکنانی که قصد سفر به خارج از خوزستان را دارند می توانند روز شنبه را از مرخصی استحقاقی استفاده کنند و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی با آن ها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

captcha