صندوق صدقات کمیته امداد آذربایجان غربی ساماندهی می‌شود
کد خبر: 3568408
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

صندوق صدقات کمیته امداد آذربایجان غربی ساماندهی می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: بیش از 49 میلیارد ریال کمک‌های مردمی صدقات در آذربایجان غربی جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، عزیز سهندی از جمع آوری 49 میلیارد و 873 میلیون ریال کمک های مردمی در سال جاری از سوی مردم استان خبرداد و افزود: امسال 15 میلیارد و 122 میلیون ریال کمک های مردمی صدقات در ارومیه جمع آوری شده است.
سهندی با بیان اینکه تعداد صندوق های صدقات خیابانی (معابر) کمیته امداد در سطح استان 8 هزار و 973 صندوق است گفت: تعداد صندوق صدقات در معابر ارومیه 3 هزار و 137 مورد است.
وی با اشاره به تعداد صندوق صدقات کوچک خانگی گفت: تعداد کل مشترکین صدقات در آذربایجان غربی 175 هزار و 187 صندوق و این تعداد در ارومیه به 34 هزار و 271 صندوق صدقات کوچک خانگی می رسد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در خصوص رویکرد جدید کمیته امداد مبنی بر ساماندهی صنادیق سطح شهر تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی نسبت به جایگزینی صندوق های قدیمی با صندوق های بزرگ جدید و ایمن سازی شده اقدام کرده و تا پایان سال در معابر اصلی ارومیه صندوق های جدید جایگزین خواهند شد.
سهندی با بیان اینکه تاکنون 150 صندوق جدید جایگزین صنادیق قدیمی در ارومیه شده است گفت: تاکنون نصب صندوق های جدید در خیابان های امام، کاشانی و قسمتی از امینی صورت گرفته است و پس از اتمام نصب در ارومیه روند جایگزینی صندوق های جدید در کل استان انجام می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی تصریح کرد: صندوق های جدید بصورت آماده از مرکز ارسال می گردد و هزینه حمل و نصب در حدود 10 میلیون ریال است.
منبع: ایسنا
captcha