جستجوی محصولات و دوره‌های آموزش قرآن در تارنمای «دلیل»
کد خبر: 4211477
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

جستجوی محصولات و دوره‌های آموزش قرآن در تارنمای «دلیل»

وب‌سایت دلیل، فضایی است که در آن مراکز قرآنی می‌توانند محصولات و همچنین دوره‌های مختلف آموزشی خود را معرفی کنند و برای دسترسی راحت‌تر در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهند.

به گزارش ایکنا، یکی از رویداد‌های مهم قرآنی که در ماه مبارک رمضان شاهد آن بودیم برگزاری پویش قرآنی «زندگی با آیه‌ها» بود. با پایان ماه مبارک رمضان و برای تداوم این فعالیت‌ها وب‌سایتی با عنوان «دلیل» راه‌اندازی شد که می‌توان آن را به گونه‌ای راهنمای این طرح و سایر طرح‌های قرآنی کشور در قالب فضای مجازی دانست. این سایت راه زندگی با آیه‌های قرآن کریم را به فرد آموزش می‌دهد.

وب‌سایت «دلیل» به نشانی daleal.ir فضایی است که در آن مراکز قرآنی می‌توانند محصولات و همچنین دوره‌های مختلف قرآنی خود را معرفی کنند و آنها را در معرض دید علاقه‌مندان قرآن قرار دهند.

سازمان‌ها، شرکت‌ها، خانه‌های قرآن، مؤسسات قرآنی، جلسات خانگی قرآن و همچنین شخصیت‌ها و فعالان قرآنی می‌توانند با فعالیت در دلیل پلتفرمی جامع برای دوستداران قرآن فراهم کنند و مخاطبان جدیدی برای دوره‌های خود بیابند.

این وب‌سایت قابلیت دارد که اگر در آینده مراکزی که خودشان امکان ثبت‌نام آنلاین و برگزاری کلاس‌های قرآنی در بستر فضایی مجازی را ندارند بتوانند از این طریق دوره‌های خود را در این پلتفرم برپا کنند. 

وب‌سایت دلیل، رسیدن به اهداف والای قرآنی کشور را تنها از طریق گسترش و همکاری همه فعالیت‌های قرآنی و به خصوص بخش مردمی میسر دانسته و سیاست‌های خودش را بر مبنای تقویت این فعالیت‌ها طراحی کرده است. 

این وب‌سایت با تحقیق و بررسی چالش‌های فعالان قرآنی کشور و مشورت با متخصصان طراحی محصول، بستری فراهم کرده است تا برای معرفی و هم‌افزایی فعالیت‌های قرآنی و همچنین حمایت و تسهیل ارتباط بین مردم و فعالان قرآنی میسر شود.

راه‌اندازی وب‌سایت «دلیل»؛ راهنمای زندگی با قرآن کریم

ازجمله قابلیت‌های وب‌سایت دلیل می‌توان به آشنایی و ارتباط با مراکز معتبر قرآنی سراسر کشور، آشنایی و استفاده از دوره‌ها و محصولات قرآنی، هم‌افزایی فعالیت‌های قرآنی و زمینه‌ای برای حمایت و تسهیل ارتباط بین مردم و فعالان قرآنی اشاره کرد.

وب‌سایت دلیل در بخش دوره‌ها،‌ آموزش‌هایی را از جمله حفظ موضوعی، ترجمه، حفظ قرآن کریم، تفسیر، روخوانی، تدبر و تجوید را به مخاطبان ارائه و در بخش محصولات قرآنی، جدید‌ترین فعالیت‌های این عرصه را در قالب‌های مختلف نمایش می‌دهد.

یکی از بخش‌های مهم این وب‌سایت معرفی مراکز قرآنی است که در آن مؤسسات و مراکز قرآنی به تفکیک شهر‌ها و استان‌ها قابلیت تفکیک است. در این بخش کاربر با انتخاب هر یک از مؤسسات که معرفی شده وارد صفحه مشخص به آن خواهد شد و علاوه بر آشنایی بیشتر با آن می‌توانند راه‌های ارتباطی با این مراکز و مؤسسات را دریافت کند.

راه‌اندازی وب‌سایت «دلیل»؛ راهنمای زندگی با قرآن کریم

انتهای پیام
captcha