«وعده صادق» شکست دنیای استکبار بود
کد خبر: 4211287
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
امام جمعه بجنورد:

«وعده صادق» شکست دنیای استکبار بود

حجت‌الاسلام رضا نوری گفت: انجام عملیات وعده صادق ایران شکست دنیای استکبار و سیلی بر مستکبران غربی بود.

عملیات وعده صادق ایران شکست دنیای استکبار بودبه گزارش ایکنا از خراسان‌‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد، امروز، 31 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران ایران اسلامی شکست دنیای استکبار و سیلی بر مستکبران غربی بود.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی ۴۰ سال است که علیه ایران اسلامی فتنه‌گری می‌کند و در بسیاری از ناامنی‌هایی که در کشور ما ایجاد شده، دست دارد.

نوری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پشت تمامی توطئه‌ها قرار دارد، گفت: شهادت شهید سلیمانی و ۱۸ نفر از فرماندهان و سرداران از جمله این توطئه‌هاست و در آخرین مورد حمله به کنسولگری ایران از دیگر دسیسه‌ها بود، بنابراین چاره‌ای جز پاسخ محکم در مقابل این تجاوزگری‌ها نبود و پاسخ کشور ما، پاسخی دفاعی بود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر زمانی که خواستیم پاسخ دهیم، به‌صورت آشکار اعلام کردیم که اقدام رژیم صهیونیستی را پاسخ خواهیم داد و همه قدرت‌های استکباری کنار اسرائیل قرار گرفتند که نگذارند موشکی از موشک‌های ایران به اسرائیل برسد، اما موشک‌ها رسیدند و این یعنی قوت و قدرت ایران در برابر پیشرفت‌های ادعایی تسلیحاتی دشمن است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ما مثل آن‌ها انسان‌ها، عبادتگاه‌ها و مراکز درمانی و بیمارستان‌ها را هدف قرار ندادیم، افزود: ما رژیم صهیونیستی را آن هم با بخشی از توانمندی‌هایمان مورد حمله قرار دادیم و وعده صادق به معنای شکست هیمنه غرب بود.

وی با تبریک این فتح بزرگ تأکید کرد: مردم ما باید عزتمندانه و با غرور، سر خود را در بین ملت‌های جهان بالا بگیرند و به خود ببالند.

یادآور می‌شود، پس از اقامه نماز جمعه مردم ولایتمدار خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران راهپیمایی کردند.

انتهای پیام
captcha