رئیس‌جمهور استان سمنان را ترک کرد
کد خبر: 4211279
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸

رئیس‌جمهور استان سمنان را ترک کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، امروز، 31 فروردین‌ماه در پایان سفر دو روزه به سمنان این استان را به مقصد تهران ترک کرد.

 حجت الاسلام رییسی رئیس جمهوربه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت سیزدهم در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ روز پنجشنبه، 30 فروردین‌ماه وارد سمنان شد و امروز، 31 فروردین‌ماه پس از حضور و دیدار با مردم دامغان، استان سمنان را ترک کرد.

در روز دوم سفر حجت‌‌الاسلام رئیسی در شهر دامغان حضور یافت و در مصلای امام خمینی(ره) با شهروندان این شهر دیدار مردمی داشت و گزارشی از روند بررسی مشکلات، حضور مسئولان دولت سیزدهم و حل مسائل نقاط مختلف استان را وعده داد.

همچنین حضور در نشست شورای اداری، نشست با نخبگان، بازدید و بهره‌برداری از چند طرح مصوب و تکمیل‌شده سفر اول دولت سیزدهم به استان، از برنامه‌های رئیس‌جمهور در شهر سمنان بود.

دیدار با مردم سمنان و شاهرود، حضور در جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد استان در دولت سیزدهم، افتتاح گام جدید بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی، جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نشست «حل مسئله» با محوریت تأمین آب، فعالیت معادن و راه‌اندازی کارخانه‌های سهامی، در سفر یک روزه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام
captcha