عملیات وعده صادق از نمونه‌های امداد غیبی است
کد خبر: 4211270
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
امام جمعه ماکو:

عملیات وعده صادق از نمونه‌های امداد غیبی است

حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی گفت: نمونه امداد غیبی خداوند را در عملیات وعده صادق مشاهده کردیم سپاهیان در این عملیات از شهدا الهام گرفته، و در سایه ولایت‌مداری و عدم خوف از دشمن، برای گوشمالی رژیم صهیونیستی، این عملیات را انجام دادند. 

حجت الاسلام سید محمد هاشمی، امام جمعه ماکوبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی، امام‌جمعه ماکو،  ۳۱ فروردین ماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: اگر سپاه نبود کشور هم نبود و هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای انقلاب و سعی و تلاش در راه تحقق آرمان‌‏های الهی و گسترش حاکمیت قانون خداوند تبارک‌وتعالی است.

وی افزود: نمونه امداد غیبی خداوند را عملیات وعده صادق مشاهده کردیم سپاهیان در این عملیات از شهدا الهام گرفته، و در سایه ولایت‌مداری و عدم خوف از دشمن، برای گوشمالی رژیم صهیونیستی، این عملیات را انجام دادند.

حجت‌الاسلام هاشمی بیان کرد: آن‌ها در سایه ولایت‌مداری نه‌تنها از دشمن خوفی نداشتند، بلکه با این عملیات نیز رعب و وحشت به قلب دشمن انداختند و آمریکا، آلمان، فرانسه، انگلیس، اردن و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی همه در مقابل موشک‌های ما ایستادند تا به پایگاه‌های نظامی رژیم اشغالگر قدس اصابت نکند، اما در آخر پیروز میدان موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد بعد از این علیه منافع ملت ایران اقدامی انجام دهد، پاسخ نیروهای مصلح ما قاطع‌تر و محکم‌تر خواهد بود و سپاهیان، یک پیام هم به ارباب رژیم صهیونیستی دادند، و آن نیز عبارت از این بود که اگر آمریکا بخواهند به نفع رژیم اشغالگر قدس علیه نظام اسلامی اقدامی انجام دهد، تمامی پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه، مورد هدف موشک‌های نیروهای مسلح ایران اسلامی قرار خواهد گرفت.

امام جمعه ماکو با اشاره به سال‌روز حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس تصریح کرد: در این حمله نظامی، یک فروند هواپیما و بالگرد زمانی که می‌خواستند از زمین برخیزند، در اثر امداد غیبی طوفان شن به‌هم‌خورده و در آتش سوختند، و این عملیات آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با شکست مواجه شد.

وی گفت: حضرت امام خمینی بعد از واقعه طبس فرمودند: «چه کسی این هلیکوپترهای آقای کارتر را که می‌خواستند به ایران بیایند، ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ نه شن‌ها ساقط کردند، شن‌ها مامور خدا بودند، باد مامور خدا است» این یک نمونه از امدادهای غیبی است که خداوند تبارک‌وتعالی بدین‌طریق از نظام اسلامی دفاع کرده است.

انتهای پیام
captcha