دیدار استاندار یزد با خانواده شهدا به مناسبت روز ارتش + عکس
کد خبر: 4210925
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵

دیدار استاندار یزد با خانواده شهدا به مناسبت روز ارتش + عکس

مهران فاطمی، استاندار یزد به مناسبت 29 فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با جمعی از خانواده معظم شهدا دیدار کرد.

دیدار استاندار یزد با خانواده شهدا به مناسبت روز ارتشبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد به مناسبت 29 فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با جمعی از خانواده معظم شهدا دیدار کرد.

وی در حاشیه این دیدارها با تبریک روز ارتش، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس مخصوصاً شهدای ارتش را گرامی داشت و رسیدگی به خانواده معظم شهیدان و استفاده از نفس پاک پدران و مادران شهدا و ایثارگران را توفیق بزرگی برای مدیران دانست و گفت: برافراشتن علم شهادت و توجه به مسئله ایثار باید سرلوحه کار هر مسئولی قرار گیرد.
 
فاطمی با اشاره به اینکه حضور در جمع خانواده معظم شهدا و ایثارگران باعث افزایش روحیه، امید و انرژی مسئولان خواهد شد، اظهار کرد: تداوم راه شهدا و ایستادگی پای آرمان‌ها و اهداف شهیدان، خدمت‌رسانی به مردم و صیانت از دین، شرف و عزت کشور است. امیدواریم با ادامه مسیر شهدا رضایت آنها را در دنیا و آخرت داشته باشیم و از شفاعت آنها بهره‌مند شویم.
 
یادآور می‌شود استاندار یزد در دیدارهای جداگانه با مادر بزرگوار شهید والامقام امیرحسین زینی، همسر بزرگوار امیردلاور ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید محمد جلیلی بهابادی و پدر بزرگوار شهید والامقام محمدرضا فتحی، از صبر و فداکاری ایشان قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha