عملیات «وعده صادق» مهمترین و خطیرترین عملیات قرن اخیر است
کد خبر: 4210428
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
امام جمعه کرمان:

عملیات «وعده صادق» مهمترین و خطیرترین عملیات قرن اخیر است

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی عملیات «وعده صادق» را مهمترین، بزرگترین و خطیرترین عملیات قرن اخیر خواند و گفت: امیدواریم این سیلی محکم برای رژیم غاصب درسی باشد تا به جنایات خود ادامه ندهد اما اگر حماقتی انجام دهد در حجم وسیع‌تر و با قاطعیت بیشتر پاسخ داده می‌شود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان شامگاه، ۲۶ فروردین‌ماه در جلسه شورای اداری کرمان ضمن گرامیداشت یاد شهدا، عملیات «وعده صادق» را مهمترین، بزرگترین و خطیرترین عملیات قرن اخیر خواند و گفت: این عملیات اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در معرض دید جهان گذاشت و
از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است.

وی افزود: این عملیات از یک جنبه قدرت سخت‌افزاری و بازدارندگی جمهوری اسلامی را در دنیای پرآشوب امروز برجسته کرده و به نمایش گذاشت. اين اقدام دقیق، مؤثر و بازدارنده نشان دهنده قدرت و صلابت دستگاه تصمیم‌گیر نظام است.

امام جمعه کرمان شاد شدن دل مردم ایران، مسلمانان و دوستداران نظام را جنبه دوم عملیات «وعده صادق» دانست و تصریح کرد: این عملیات نشان داد جبهه مقاومت و مردم مسلمان طرفدار جدی جمهوری اسلامی در مقابله با استکبار جهانی و دفاع از ارزش‌ها هستند و این پیروزی بزرگی برای نظام در منطقه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: جنبه سوم، اطلاعاتی است؛ عملیاتی با این حجم که دقیق اهداف را مورد هدف قرار داد و منهدم کرد و نشان از دقت، سرعت و اشراف اطلاعاتی است. جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امنیت، خاک و ارزش‌هایی که به خاطر آن انقلاب شکل گرفت با قدرت ایستاده و دفاع می‌کند و امیدواریم این سیلی محکم برای رژیم غاصب درسی باشد تا به جنایات خود ادامه ندهد اما اگر حماقتی انجام دهد در حجم وسیع‌تر و با قاطعیت بیشتر پاسخ داده می‌شود.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی ضمن تبریک به مردم شریف، رهبر فرهیخته و حکیم انقلاب، نیروهای مسلح مقتدر و در میدان و سپاه قهرمان، گفت: امیدوایم این عملیات به نفع نظام، جهان اسلام و جبهه مقاومت آثار و برکاتش برای همه ما محسوس شود و پیروزی جبهه مقاومت در شکست اسرائیل را نزدیک کند و دیگر شاهد نسل‌کشی در غزه نباشیم.

انتهای پیام
captcha