افزایش دو برابری پروازهای رشت به مشهد در ایام نوروز
کد خبر: 4205577
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

افزایش دو برابری پروازهای رشت به مشهد در ایام نوروز

مدیرکل فرودگاه گیلان از افزایش پروازهای این فرودگاه در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پروازهای مسیر مشهد مقدس از فرودگاه رشت ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

فرودگاه سردار جنگل رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، سیدمحسن میرحسینی، مدیرکل فرودگاه سردار جنگل امروز، 25 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر در هفته ۶۰ سورتی پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت به مسیرهای تهران، شیراز، عسلویه، بندرعباس، اهواز، مشهد، کیش و نجف داریم، اظهار کرد: علاوه‌بر شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر و ایرتور، شرکت هواپیمایی آسمان نسبت به برقراری پرواز مسیر رشت به مشهد در روزهای دوشنبه و پنجشنبه از دوم فروردین سال آتی به‌صورت برنامه‌ای اقدام می‌کند.

وی افزود: شرکت هواپیمایی وارش نیز پرواز فوق العاده مسیر رشت به مشهد را از یکم تا 15 فروردین در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به تعداد ۱۰ سورتی در برنامه دارد که با احتساب این پروازها، پروازهای مسیر مشهد مقدس از فرودگاه رشت از هشت سورتی پرواز در هفته به ۱۶ سورتی افزایش یافته و رشد 100 درصدی و دو برابری را تجربه می‌کند.

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل در زمینه برقراری پروازهای خارجی از فرودگاه رشت نیز گفت: ان‌شاءالله در ایام نوروز ۱۴۰۳ علاوه‌بر پرواز مسیر نجف که به‌صورت برنامه‌ای در لیست پروازهای روزهای پنجشنبه این فرودگاه قرار دارد، پرواز مسیر رشت - استانبول - رشت نیز توسط شرکت پگاسوس از ۲۹ اسفند الی ۱۳ فروردین به تعداد ۶ سورتی پرواز فوق العاده و آن هم در روزهای سه شنبه انجام خواهد شد. فرودگاه سردار جنگل رشت از ابتدای سال جدید به مسافران ۷۰ سورتی پرواز در هفته خدمت رسانی می‌کند و بنا بر اعلام برخی شرکت‌های هواپیمایی در هفته دوم نوروز نیز شاهد افزایش پروازها در مسیرهای جدید خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha