هشدار دادستان کرمان به متخلفان انتخابات
کد خبر: 4202880
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

هشدار دادستان کرمان به متخلفان انتخابات

مهدی بخشی با بیان اینکه به کسانی که در مقطع انتخابات بخواهند قانون‌شکنی کنند هشدار می‌دهیم، گفت: توصیه می‌کنم از گمانه‌زنی نتایج آرا پرهیز کنند زیرا این کار جرم است.

مهدی بخشی دادستان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، مهدی بخشی دادستان کرمان امروز، ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مرحله حساسی را پشت سر می‌گذارد، گفت: هرچه انتخابات پرشور‌تر برگزار شود، درآینده تهدیدات و ناامنی کمتر و عزت بیشتری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از صبح امروز شروع انتخابات خوب بوده و بستر خوبی برای انتخابات پر شور فراهم شده و وضعیت امنیتی مطلوبی در استان داریم، افزود: به کسانی که در این مقطع بخواهند قانون‌شکنی کنند هشدار می‌دهیم و چه نامزدها و چه طرفداران اگر تخلف کنند به جد با آنها برخورد می‌کنیم. 

بخشی ادامه داد: امروز ۱۵ پرونده تخلفاتی در استان تشکیل شده و همکاران ما در شعب ویژه رسیدگی به این جرائم مستقر هستند و به سرعت رسیدگی می‌کنند تا شاهد یک انتخابات پرشور، بدون حاشیه و در چهارچوب قانون باشیم.

دادستان کرمان در پایان در خصوص گمانه‌زنی‌های نتیجه انتخابات، اظهار کرد: توصیه می‌کنم از گمانه‌زنی نتایج آرا پرهیز کنند زیرا این کار جرم است و نتایج باید پس از شمارش آرا توسط متولیان و مسئولان امر اعلام شود و اگر کسی زودتر خبر کذبی منتشر کند قطعاً برخورد قانونی می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha