۹ نفر از اتباع پاکستانی به دست افراد مسلح ناشناس در سراوان کشته شدند
کد خبر: 4196278
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

۹ نفر از اتباع پاکستانی به دست افراد مسلح ناشناس در سراوان کشته شدند

معاون امنیتی، انتظامی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان با بیان اینکه ۹ نفر از اتباع پاکستانی به دست افراد مسلح ناشناس در سراوان کشته شدند، گفت: در پی حادثه ناگواری که صبح امروز، ۷ بهمن در منطقه سیرکان سراوان رخ داد در پیگیری موضوع از پلیس؛ بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور پیدا کرده و موضوع بررسی شد.

تروربه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، مرحمتی، معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان، گفت: در این حادثه ۹ تن از اتباع پاکستانی سیرکان سراوان به دست افراد مسلح ناشناس کشته و سه تن زخمی شدند.

وی افزود: به گفته‌ مجروحان این حادثه، «سه فرد مسلح» پس از حضور در محل سکونت آن‌ها اقدام به تیراندازی به سمت این اتباع خارجی کرده و با کشتن نه نفر و زخمی کردن سه تن دیگر از محل متواری شدند.

معاون امنیتی، انتظامی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان با محکوم کردن این حادثه تروریستی ادامه داد: ضمن همدردی با خانواده‌ این جانباختگان و مردم پاکستان، جزئیات حادثه بررسی و همه عوامل آن شناسایی خواهند شد.

مرحمتی تأکید کرد: دستگاه‌های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی سیستان‌و‌بلوچستان، قطعاً برخورد قاطعی با عوامل ناامنی در استان خواهد کرد.
انتهای پیام
captcha