۲۴ نفر از زندانیان جرائم مالی و غیرعمد در اردبیل آزاد شدند
کد خبر: 4195543
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام علی(ع)؛

۲۴ نفر از زندانیان جرائم مالی و غیرعمد در اردبیل آزاد شدند

در مراسم جشن آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد که به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد امیرالمومنین امام علی (ع) و روز پدر در اردبیل برگزار شد، ۲۴ نفر از زندانیان اردبیل با مبلغ محکومیت ۴۷ میلیارد تومان آزاد شدند.

۲۴ نفر از زندانیان جرائم مالی و غیر در اردبیل آزاد شدبه گزارش ایکنا، به نقل از دادگستری کل استان اردبیل، در مراسم جشن آزاد سازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد که سوم بهمن ماه به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امیرالمومنین امام علی(ع) و روز پدر برگزار شد، تعداد ۲۴ نفر از زندانیان اردبیل مجموعا با مبلغ 47 میلیارد تومان آزاد شدند.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری اردبیل در این مراسم ضمن قدردانی از جامعه خیرین کارکنان بانک ملت در کمک به آزادی زندانیان تصریح کرد: ۲۴ نفر از زندانیان جرائم مالی و غیرعمد با مبلغ محکومیت ۴۷ میلیارد تومان با کمک کارکنان خیر بانک ملت، اعطای تسهیلات بانکی، کمک قضات استان از طریق اعسار و تقسیط و گذشت خود شکات از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی با قدردانی از خیرین استان و با اعلام اینکه خوشبختانه تغییر نگاه فرهنگی خوبی برای کمک به زندانیان در جامعه اتفاق افتاده است گفت: فقط در یک مورد خیّری مبلغ ۶۳۰ میلیون تومان هزینه احسان و نذورات مجلس ترحیم را به ستاد دیه استان جهت آزادی زندانیان اهدا نموده است که این اقدام بسیار تحسین برانگیز بوده و جای بسی قدردانی دارد.

رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان اردبیل نیز در پایان با ارایه گزارشی از آمار عملکرد ستاد دیه استان ارایه نموده و خاطر نشان کرد: علی‌رغم اینکه طی سال جاری حدود ۲۰۰ نفر از زندانیان جرائم مالی و غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند، ولی هم اکنون بیش از ۳۰۰ نفر محکوم مالی در زندان‌های استان محبوس هستند که چشم‌انتظار کمک و مساعدت مردم ولایی و خیّر استان برای آزادی از زندان هستند.

انتهای پیام
captcha