بازخوانی دوباره‌ از تکالیف دستگاه‌ها در حوزه نماز خواهیم داشت
کد خبر: 4192431
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بازخوانی دوباره‌ از تکالیف دستگاه‌ها در حوزه نماز خواهیم داشت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید وظایف جدیدی را در حوزه نماز متناسب با تغییرات و اقتضائات امروز پیش‌بینی کنیم، گفت: بازخوانی دوباره‌ از تکالیف دستگاه‌ها در حوزه نماز خواهیم داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا از زنجان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز ۱۶ دی‌ در حاشیه سی‌امین اجلاس سراسری نماز که به میزبانی استان زنجان در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: در سال‌های اخیر شاهد اتفاقات مهمی در حوزه نماز در سال‌های اخیر در کشور بودیم که بخشی از این اتفاقات مهم متاثر از تأثیرگذاری برگزاری اجلاس سالیانه نماز است.

وی میزبانی زنجانی‌ها از اجلاس نماز را مطلوب ارزیابی کرد و متذکر شد: امیدواریم برگزاری این اجلاس منشأ خیرات و برکات بیشتری نسبت به گذشته در حوزه نماز شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به ارائه توضیحی درباره برنامه‌های گسترش فرهنگ نماز در مدارس و مساجد کشور پرداخت و گفت: ماه گذشته در دولت آیین‌نامه جدیدی در حوزه نماز به تصویب رسید که در واقع این آیین‌نامه را به‌روزتر کردیم.

اسماعیلی با توضیح اینکه برای ترویج بیشتر فرهنگ نماز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر وزارتخانه‌ها تلاش کردیم، ادامه داد: وظایف جدیدی را باید در حوزه نماز متناسب با تغییرات و اقتضائات امروز پیش‌بینی کنیم. در راستای سخنان رئیس‌جمهوری در سی‌امین اجلاس سراسری نماز، یک بازخوانی دوباره‌ای از تکالیف دستگاه‌ها در حوزه نماز خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha