سیاستمدار لبنانی: داعش یکی از شعبه‌های موساد است
کد خبر: 4192197
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

سیاستمدار لبنانی: داعش یکی از شعبه‌های موساد است

نماینده اسبق پارلمان لبنان با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان گفت که داعش از شاخه‌های موساد است و پروژه تروریسم گروه‌های افراطی اسلامی ساخته صهیونیست‌هاست.

به گزارش ایکنا به نقل از النشره،  انفجارهای تروریستی روز چهارشنبه در کرمان که منجر به شهادت دهها هموطن شد، با واکنش و محکومیت گسترده از سوی شخصیت‌های کشورهای مختلف همراه شده است. 

حسن یعقوب، رئیس جنبش النهج لبنان و نماینده اسبق پارلمان این کشور با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان که منجر به شهادت جمعی از هموطنانمان شد گفت: گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی در کرمان ایران را برعهده گرفته است.

وی افزود: داعش یکی از شاخه‌های سازمان جاسوسی اسرائیل «موساد» است و پروژه تروریسم (گروه‌های تکفیری) به طور کلی ساخته و پرداخته صهیونیست‌هاست.

یعقوب ادامه داد: آمریکا گروه حشد الشعبی عراق را که با تروریست‌های داعش جنگیده، هدف حملات خود قرار می‌دهد در حالی که ما در لبنان منتظر راه حل‌های آموس هوکشتاین فرستاده آمریکا هستیم که تابعیت اسرائیلی – آمریکایی دارد.

دو انفجار تروریستی بعدازظهر چهارشنبه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان ۸۴ شهید و ۲۸۴ مجروح برجای گذاشت. گروه تروریستی داعش دیروز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت حمله تروریستی روز چهارشنبه در کرمان را بر عهده گرفت. داعش مدعی شده است که «عمر الموحد» و «سیف الله المجاهد» دو عامل انتحاری بودند که با انفجار کمربندهای انفجاری در میان مردم، دست به کشتار زدند. 

 

انتهای پیام
captcha