ضرورت توسعه کیفی و کمی حلقه‌های صالحین در سمنان
کد خبر: 4183473
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

ضرورت توسعه کیفی و کمی حلقه‌های صالحین در سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر توسعه کیفی و کمی حلقه‌های صالحین در استان تأکید کرد و گفت: این حلقه‌ها محفل و محل تربیت جوان مؤمن انقلابی برای کشورمان است.

دیدار حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان با مسئولین سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، شب گذشته، 30 آبان در دیدار با فرمانده و مسئولان سپاه استان با اشاره به ضرورت تقویت بنیان‌های ارزشی، گفت: توسعه کیفی و کمی حلقه‌های صالحین در استان سمنان نیاز است.

وی افزود: حلقه‌های صالحین محفل و محلی برای تربیت جوانان انقلابی در میدان است که در این راستا حلقه‌های صالحین زمینه بصیرت و ایمان بسیجیان را فراهم می‌کند که تقویت آنها باید مد نظر مسئولان امر باشد.

حجت‌الاسلام مطیعی بر تبیین واقعیت‌ها و همچنین تربیت نسل انقلابی تأکید کرد و گفت: یکی از نیازهای مهم بسیج، جذب افراد با استفاده از روش‌ها و ابزارهای متنوع است.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه این حلقه‌ها کار تربیتی را مد نظر خود قرار دهند، افزود: افرادی که پایه‌های فکری و سیاسی خود را در بسیج مستحکم کرده‌اند سربازانی کارآمد برای امام عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند بود و این رسالت مهم حلقه‌های صالحین و بسیج است.

به گفته وی؛ حضور بسیجیان در تمام امورات مسجد و فرایض دینی و حضور در برنامه‌های پایگاه‌های بسیج ارزشمند است اما مکمل آن، حضور بسیجیان در مساجد بویژه هنگام اقامه نماز جماعت است.

انتهای پیام
captcha