کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیران کرمانی به خانواده زندانیان نیازمند
کد خبر: 4182960
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳

کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیران کرمانی به خانواده زندانیان نیازمند

رئیس کل دادگستری استان کرمان کمک‌ مالی و غیرمالی به خانواده‌ زندانیان را وظیفه همگانی دانست و گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان از سوی خیران، نیکوکاران و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند به خانواده‌های مددجویان نیازمند کمک شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، آیین تجلیل از خیرین حامی خانواده زندانیان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان و خیرین، شامگاه، ۲۸ آبان‌ماه در کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه بر توانمندسازی، حرفه‌آموزی و رفع فقر اقتصادی و فرهنگی از خانواده زندانیان نیازمند تأکید داریم، گفت: آموزش‌های لازم برای توانمندسازی این افراد از طریق اشتغال پایدار باید ارائه شود.

وی با تأکید بر ضرورت پیگیری تحصیل فرزندان زندانیان به‌منظور تربیت انسان‌های شایسته و آینده‌ساز، به نقش خیران حامی خانواده زندانیان اشاره کرد و افزود: خیران مددکار انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند ستاد دیه بوده و مشکل‌گشای زندانیان و خانواده‌های آنها هستند.

حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به سفارش قرآن به احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: حمایت از خانواده زندانیان امر مهمی است زیرا فردی که محکوم به زندان می‌شود نه تنها خود رنج زندان را می‌کشد بلکه خانواده او نیز دچار آسیب‌های فراوانی می‌شوند و خانواده قبل از شخص زندانی مجازات می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان کمک‌ مالی و غیرمالی به خانواده‌ زندانیان به‌ویژه کودکان آنها را وظیفه همگانی دانست و گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان از سوی خیران، نیکوکاران و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند به خانواده‌های مددجویان نیازمند کمک شده است.

انتهای پیام
captcha