هنیه: اسرائیل بهای سنگینی خواهد داد/ طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی است
کد خبر: 4174352
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

هنیه: اسرائیل بهای سنگینی خواهد داد/ طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی است

رئیس دفتر سیاسی حماس با تأکید بر اینکه جرایم رژیم صهیونیستی در کشتار غیرنظامیان غزه شرم شکست در نبرد طوفان الاقصی را پاک نمی‌کند، گفت که دشمن بهای سنگین به خاطر جنایات و تروریسم خود خواهد داد.

به گزارش ایکنا  به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس تأکید کرد که این جنبش به تمامی طرف‌هایی که در رابطه با اسیران دشمن(صهیونیستی) در دست مقاومت تماس می‌گیرند اطلاع داد که این پرونده قبل از پایان تجاوز به نوار غزه باز نخواهد شد و فقط به بهایی خواهد بود که مقاومت بپذیرد.

 

طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی است

هنیه امروز سه‌شنبه در اظهاراتی خبری گفت: نبرد طوفان الاقصی از حیث تصمیم و اجرای آن کاملاً فلسطینی بود اما این از باور ما نمی‌کاهد که همه مردم امت ما باید در این نبرد مشارکت کنند و وارد شوند که در رأس آنها گروه‌های جبهه مقاومت هستند.

وی افزود: مردم فلسطین در نوار غزه بار دیگر ثابت کردند که در سطح نبرد طوفان الاقصی هستند که مرحله آزادسازی (فلسطین) را کلید زده و توانایی خود را در مقاومت و چالش و قربانی کردن هر آنچه ارزشمند است برای آزادی و کرامت خود نشان داد و اینجاست که نقشه‌های دشمن برای جدایی انداختن بین ملت و مقاومت دلاورمردانه خود ناکام است.

اسماعیل هنیه ادامه داد: ویرانی و وحشیگری که توسط رژیم فاشیستی علیه مردم قهرمان ما در غزه انجام می‌شود، نشان دهنده نتایج سنگین حملات القسام و گروه‌های مقاومت از آغاز نبرد طوفان الاقصی است و هر آنچه دشمن مرتکب شود، شرم شکستی را که بر آن وارد شده است، پاک نمی‌کند و دشمن بهایی سنگین به خاطر جنایات و تروریسم خود خواهد داد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرده است که تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون 687 شهید برجای گذاشته که 140 نفر آنها کودک و 105 نفر هم زن هستند، افزون بر اینکه سه هزار و 800 نفر دیگر هم زخمی هستند که این آمار همچنان در حال افزایش است.

انتهای پیام
captcha