صلح با دشمن غدار اشتباهی نابخشودنی است
کد خبر: 4174340
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
هادوی تهرانی در پیامی به مناسبت طوفان الاقصی؛

صلح با دشمن غدار اشتباهی نابخشودنی است

استاد درس خارج حوزه به مناسبت عملیات «طوفان اقصی» بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: حوادث این روزها بار دیگر به وضوح نشان داد صلح با دشمن غدار اشتباهی نابخشودنی است و آنان که به هر دلیل واهی در این راه گام زده‌اند، امروز باید برای جبران خطای خود در صف اول کمک به مردم آسیب‌دیده فلسطین باشند.

آیت الله مهدی هادوی تهرانیبه گزارش ایکنا، متن پیام آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ قَاصِمِ الْجَبَّارِینَ مُبِیرِ الظَّالِمِینَ مُدْرِک الْهَارِبِینَ نَکالِ الظَّالِمِینَ صَرِیخِ الْمُسْتَصْرِخِینَ مَوْضِعِ حَاجَاتِ الطَّالِبِینَ مُعْتَمَدِ الْمُؤْمِنِینَ (دعای افتتاح، فراز 16)

عملیات غافلگیرانه توفان اقصی(طوفان الاقصی) از سوی دلیرمردان جبهه مقاومت، کاغذین‌بودن گنبد آهنین صهیونیسم اشغال‌گر را نشان داد و عکس‌العمل شتاب‌زده و هراسان آنان در حمله ناجوانمردانه به غزه و حمایت کاخ‌نشینان واشنگتن که وامدار مؤسسات صهیونیستی در دستیابی به مناصب خود هستند، افسانه‌های احترام صهیونیست‌ها به حقوق مردم مظلوم فلسطین و تلاش‌های آنان برای صلح با کشورهای اسلامی را نقش برآب کرد.

ادامه جنایات اسرائیل در غزه و حمایت آمریکا از آن که میلیاردها دلار از ثروت مردم مسکین آمریکا را در جهت ظلم مضاعف بر مردم فلسطین هزینه می‌کند، تمام ادعاهای صلح‌طلبی این دو رژیم را که برای اثبات آن دهه‌ها وقت و انرژی مصرف کرده بودند، باطل ساخت و نقاب انسان‌دوستی را از چهره این درندگان خون‌آشام درید.

این‌جانب ضمن همدردی با تمام مردم ستمدیده فلسطین، به ویژه ساکنین غزه، و با آرزوی پیروزی کامل رزمندگان جبهه مقاومت، بیان چند نکته را لازم می‌بینم:

1.توکل بر خدا و رعایت ضوابط الهی در تمام صحنه‌ها، از جمله در برخورد با اسیران، تنها راه پیروزی واقعی جبهه حق علیه باطل است.

2. حوادث این روزها بار دیگر به وضوح نشان داد صلح با دشمن غدار اشتباهی نابخشودنی است و آنان که به هر دلیل واهی در این راه گام زده‌اند، امروز باید برای جبران خطای خود در صف اول کمک به مردم آسیب‌دیده فلسطین باشند.

3. تمامی کشورها و آحاد مسلمان و آزاده و مجامع بین المللی جهان باید به هر شکل ممکن در راه احقاق حق غصب شده مردم فلسطین تلاش کنند و در اسرع وقت از ادامه حملات وحشیانه به غزه با هر وسیله ممکن جلوگیری نمایند.

در خاتمه ضمن آرزوی غفران الهی برای شهدای این حوادث و صبر و اجر برای بازماندگان آنان، پیروزی کامل جبهه حق علیه باطل و پایان اشغال ظالمانه فلسطین را از خداوند منان خواستارم.

مهدی هادوی تهرانی
18 مهرماه 402

قم آشیانه آل محمد علیهم‌السلام

انتهای پیام
captcha