اعلام اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4156936
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

اعلام اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن چهارمحال‌وبختیاری

اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم چهارمحال‌وبختیاری در بخش آوایی بانوان و آقایان از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام شد.

مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی و راه‌یافتگان به مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان در بخش آوایی بانوان و آقایان از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام شد که این اسامی در دو منطقه شهرکرد و لردگان به شرح ذیل اعلام می‌شود.

منطقه شهرکرد، بخش بانوان

در رشته قرائت تحقیق بخش بانوان،فاطمه کریمیان حدنصاب ورود به مرحله استانی را کسب کرد. همچنین زهرا اسماعیلی و مرضیه جعفری در رشته قرائت ترتیل عناوین برتر را کسب کردند.

در رشته حفظ کل از این بخش، زهرا مداحیان و لیلا مرادی حائزعناوین برتر منطقه شهرکرد شدند؛ در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز زهرا یوسفی و صفیه حیدری به مرحله استانی راه یافتند.

در رشته حفظ پنج جزء سمیه نادری حائز رتبه برتر شد و رضیه شهیدانی و انسیه زوارئیان به ترتیب به مقام‌های بعدی دست یافتند.

همچنین در رشته دعاخوانی، فرزانه تجلی، زهرا قربانی و اعظم مرادزاده عناوین برتر را کسب کردند.

منطقه شهرکرد، بخش آقایان

در رشته اذان، محمد یوسفی اول شد و محمد امیدی و محمدامین مطلبی مقام‌های بعدی را کسب کرد.

در رشته قرائت تحقیق، محسن مولوی وردنجانی مقام نخست شهرستان را کسب کرد و حسین امینی و علی مستأجران به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین محمدصادق حیدری حائز عنوان نخست در رشته قرائت ترتیل شد و رسول شاهسون و سیدمحمدحسین حسینی به ترتیب به عناوین دوم و سوم این رشته دست یافتند.

در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز نیازعلی مولوی به عنوان برتر دست یافت. سیدحسن جلالی هفشجانی و محمد آقابابایی نیز در رشته دعاخوانی به مرحله بعدی مسابقات راه یافتند.

منطقه لردگان، بخش بانوان

در این شهرستان در رشته قرائت تحقیق متسابقی حائز حدنصاب برای راه‌یابی به دور بعدی نشد؛ در رشته قرائت ترتیل نیز زهرا سعیدی اول شد، محبوبه کیانی عنوان دوم را کسب کرد و راحله امیری به مقام سوم دست یافت.

در رشته حفظ کل، ریحانه علایی و فاطمه آبادیان به مرحله استانی راه یافتند. همچنین در حفظ ۱۰ جزء هاجر نوروزی، آمنه احمدی و مرضیه عسگری حائز عناوین برتر شدند. اعظم عظیمی نیز در 20 جزء به عنوان نفر برگزیده معرفی شد.

فاطمه فیروزی، میترا طهماسبی و سارا خلیل‌زاده در رشته حفظ پنج جزء و مریم بابامیری و زهرا ترابی در رشته دعاخوانی عناوین برتر منطقه لردگان را کسب کردند.

منطقه لردگان، آقایان

در رشته قرائت تحقیق، عباس اسدی، مهدی خدیبی و رضا فتاحی عناوین برتر را کسب کردند. مهدی حبیبی و حمدالله صفرنژاد نیز در رشته قرائت ترتیل به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در رشته اذان، مهدی سنایی‌پور عنوان برتر منطقه لردگان را کسب کرد. همچنین محمدامین مسلمی در رشته حفظ کل و امین غیاثی در حفظ 20 جزء به عنوان نفرات برتر منطقه معرفی شدند.

تاریخ برگزاری مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم چهارمحال‌وبختیاری شهریورماه اعلام شده است. همچنین مرحله استانی رشته‌های معارفی در تاریخ ۱۲ مردادماه به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha