طرح نشاط معنوی در پنج بقعه متبرکه بندرانزلی در حال برگزاری است
کد خبر: 4154234
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

طرح نشاط معنوی در پنج بقعه متبرکه بندرانزلی در حال برگزاری است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندر انزلی گفت: در طرح نشاط معنوی پنج بقعه متبرکه این شهرستان از 15 تیرماه میزبان طرح نشاط معنوی هستند.

طرح نشاط معنوی

حجت‌الاسلام حمید رهبرشاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر انزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه انزلی اظهار کرد: در طرح نشاط معنوی سال جاری که از 15 تیرماه آغاز شده، پنج بقعه متبرکه شهرستان میزبان اجرای این طرح هستند.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بقاع شاخص شهرستان که در طول سال شاهد حضور تعداد زیادی از زوار در آنها هستیم در این طرح پیش‌بینی شده‌اند، افزود: این بقاع شامل بی‌بی حوریه، امامزاده صالح غازیان، نذرگاه چاه صاحب الزمان(عج)، امامزاده ابراهیم سنگاچین و امامزاده سیدطاهر و سیدمظفر طالب‌آباد هستند.

رهبرشاد با بیان اینکه بقاع متبرکه در هر منطقه پتانسیل خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی هستند، تصریح کرد: طرح نشاط معنوی با هدف پر کردن اوقات فراغت جامعه هدف که کودکان، جوانان و نوجوانان هستند با محوریت برنامه‌های دینی و قرآنی اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر انزلی افتخار میزبانی از ۱۷ بقعه متبرکه و امامزادگان واجب العظیم دارد که در طول سال علاوه‌ بر میزبانی از زوار و گردشگران، برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در آنها اجرا می‌شود، گفت: در کنار این برنامه‌ها کلاس‌هایی با محوریت فعالیت‌های هنری، ورزشی، کلاس‌های تقویتی دروس دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha