اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۶۰ بقعه متبرکه خوزستان
کد خبر: 4148996
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۶۰ بقعه متبرکه خوزستان

طرح «نشاط معنوی» با محوریت آموزشی و تفریحی در 60 بقعه استان خوزستان با هدف غنی‌سازی اوقاف فراغت نوجوانان و جوانان و خانواده‌ها اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان

حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: براساس ابلاغ سراسری معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه طرح نشاط معنوی در 60 بقعه استان خوزستان اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح با کمک هیئت امنا و با محوریت مراکز افق در بقاع متبرکه با تمرکز بر دختران و پسران 8 تا 18 سال اجرا خواهد شد. نزدیک به 200 مبلغ بومی و اعزامی، مربی و استاد در زمینه‌های مختلف آموزشی در طرح نشاط معنوی فعالیت دارند.

معاون فرهنگی اوقاف خوزستان گفت: ثبت‌نام طرح نشاط معنوی از 15 تیرماه آغاز می‌شود و تا یکم مردادماه ادامه خواهد داشت. همچنین 15 تیرماه افتتاحیه این طرح برگزار می‌شود. شرکت در دوره‌های آموزشی طرح نشاط معنوی رایگان است. علاقمندان می‌توانند به منظور ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها به مراکز افق بقاع و ادارات اوقاف در شهرها و روستاها مراجعه کنند.

عرفانی با بیان اینکه امسال برای نخستین‌بار طرح نشاط معنوی با طرح شمیم خدمت تلفیق شده است، گفت: هدف از طرح شمیم خدمت ارائه خدمات اجتماعی به مردم است. در این طرح کلاس‌های آموزشی با هدف ایجاد اشتغال، کلاس‌های ورزشی، برنامه‌های قرآنی، آموزش و توسعه معارف اسلامی، ارتباط‌گیری مناسب در فضای مجازی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha