طرح «نشاط معنوی» در ۱۱۵ امامزاده و بقاع متبرکه مازندران اجرا می‌شود
کد خبر: 4148675
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

طرح «نشاط معنوی» در ۱۱۵ امامزاده و بقاع متبرکه مازندران اجرا می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۱۱۵ امامزاده و بقاع متبرکه استان مازندران خبر داد و گفت: مخاطبان این طرح دانش‌آموزان دختر و پسر رده سنی ۸ الی ۱۸ هستند.

حجت الاسلام ابرهیم حیدری جناسمی

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور حیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه گفت: هرساله طرح «نشاط معنوی» در راستای تحقق این مهم با استقبال نسل نو برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در ۱۱۵ امامزاده و بقاع متبرکه استان مازندران اجرا می‌شود، گفت: مخاطبان این طرح دانش‌آموزان دختر و پسر رده سنی ۸ الی ۱۸ هستند.

حیدری جناسمی تصریح کرد: طرح «نشاط معنوی» از 15 تیرماه به اجرا در می‌آید و تا ۳۱ مردادماه ادامه دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه روش‌های اجرای طرح نشاط معنوی به صورت برنامه‌های ترکیبی آموزشی، ورزشی، اردویی و مشارکتی است، خاطرنشان کرد: اساتید و مربیان طرح «نشاط معنوی» متشکل از مبلغان اعزامی و بومی، مربیان سبک زندگی اسلامی، اساتید فنی و حرفه‌ای است که جهت مهارت‌آموزی و توانمندسازی و دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این طرح به تدریس می‌پردازند.

وی اظهار کرد: ایجاد هویت دینی و اسلامی با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و معارفی غیر مستقیم، استفاده از ابزارهای روز و جذاب همانند ظرفیت سالم فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر، زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق، تقویت بنیه جسمی و ایجاد نشاط روحی با استفاده از برنامه‌های ورزشی، مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان در کلاس‌های طرح نشاط معنوی از اهداف مهم این طرح به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha