دعوت استاندار چهارمحال‌وبختیاری از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی
کد خبر: 4147839
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

دعوت استاندار چهارمحال‌وبختیاری از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با دعوت از مردم برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی می‌تواند اتصال به چشمه زلال معرفت و تدبر در سیره منور اهل بیت(ع) را برای علاقه‌مندان به فرهنگ و سیره رضوی هموار کند.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از مردم برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. 

در متن پیام استاندار آمده است: 

«کتاب همواره بهترین یار مهربان اهل علم و افراد شیفته آگاهی و دانایی بوده است و یکی از ابزار‌هایی که جامعه را به سوی تعالی و پیشرفت سوق می‌دهد، مطالعه و افزایش سطح آگاهی مردم است و هر اقدامی که در این زمینه و در قالب‌های مختلف انجام پذیرد، قابل تحسین است.

از سوی دیگر تعمق و تدبر در سیره منور اهل‌بیت(ع) به منزله کنکاش در حقیقت وجودی انسان و راهی مطمئن برای رسیدن به کمال بشری است و در همین راستا یکی از مطمئن‌ترین و مهم‌ترین راه‌ها برای اتصال به این چشمه زلال معرفت، بهره‌مندی حداکثری از برکات سنت حسنه کتابخوانی است و فعالیت‌هایی همچون جشنواره کتابخوانی رضوی می‌تواند مسیر تحقق این هدف را برای علاقمندان به فرهنگ و سیره رضوی هموار کند.

اینجانب از تلاش بانیان و دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد فاخر فرهنگی، کتابداران عزیز و کارکنان ستادی در برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی قدردانی نموده و شرکت اقشار مختلف مردم فرهنگ‌دوست، کتابخوانان و کتاب‌دوستان و فرهیختگان را برای حضور در این رویداد ارج می‌نهم».

انتهای پیام
captcha