اعلام فراخوان دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان
کد خبر: 4144039
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

اعلام فراخوان دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان

مدیر ستاد کانون‌های مساجد کردستان از اعلام فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) خبر داد.

بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در سطح کانون‌های مساجد کردستان اعلام شد.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی، افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی به دو شیوه مکتوب و الکترونیک میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

کیامهر بیان کرد: اعضای کانون‌های مساجد و علاقه‌مندان به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند در دو قالب کتابخوانی و هنری به رقابت در رشته‌های مختلف بپردازند.

وی با اشاره به اینکه در قالب کتابخوانی، امکان مشارکت در جشنواره از طریق انتخاب کتاب متناسب با گروه سنی و رشته مورد نظر میسر است، افزود: در قالب هنری، افراد در تمامی گروه‌های سنی می‌توانند با استفاده از احادیث منتخب در کتاب «نادانی دشمن ماست» شامل پنج حدیث از امام حسن عسکری (ع) در رشته‌های هنرهای تجسمی، دست‌سازه، داستان و شعر، هنرهای دیجیتال متناسب با علاقه‌مندی خود شرکت کنند.

کیامهر با اشاره به اینکه علاقمندان تا یکم تیرماه فرصت شرکت در این جشنواره را دارند، یادآور شد: عناوین این دوره از جشنواره امام رضا(ع) و امام حسن عسکری(ع) بوده است.

انتهای پیام
captcha