مسئولان پیگیر اجرای طرح متقاضیان اراضی غیرکشاورزی باشند
کد خبر: 4142772
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
معاون عمرانی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان تأکید کرد:

مسئولان پیگیر اجرای طرح متقاضیان اراضی غیرکشاورزی باشند

معاون عمرانی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: مسئولان دستگاه‌ها یا واحدهای سازمانی مرتبط، باید پیگیر اجرای طرح متقاضیان اراضی غیرکشاورزی باشند و گزارش‌های لازم را پیوسته ارائه کنند.

منصوربیجار معاون عمران استاندار سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، منصور بیجار، معاون عمرانی استاندار سیستان‌وبلوچستان شامگاه، یکم خردادماه‌، در نخستین جلسه کمیسیون طرح‌‌های غیرکشاورزی سال 1402 با تأکید بر این مهم گفت: تمامی طرح‌های ارائه شده در این کمیسیون باید با هدف رونق امور عمومی مورد نیاز استان و نیازهای عمرانی باشند.
 
وی افزود: این اراضی پس از طی مراحل قانونی و اخذ استعلام‌های لازم براساس طرح و درخواست متقاضیان به دبیرخانه کمیسیون، در سازمان جهادکشاورزی ارسال می‌شوند تا در کمیسیون ماده 21 واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی برای طرح‌های غیرکشاورزی مطرح شود.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: با توجه به تغییر قیمت‌ها در منطقه، ضروری است با اعمال اصلاحات‌، اجازه بهاء سالیانه اراضی واگذار شده برای این‌گونه طرح‌ها به روزرسانی شود.
 
بیجار گفت: مسئولان دستگاه‌ها یا واحدهای سازمانی مرتبط، باید پیگیر فعال بودن طرح متقاضیان اراضی غیرکشاورزی باشند و گزارش‌های لازم را پیوسته ارائه کنند.
انتهای پیام
captcha