پیام تسلیت مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان‌و‌بلوچستان در پی شهادت مرزبانان
کد خبر: 4142479
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان‌و‌بلوچستان در پی شهادت مرزبانان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک شهادت مرزبانان را در حادثه تروریستی برجک «مزه سر» هنگ مرزی سراوان تسلیت گفتند.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، در این پیام مشترک، آیت‌الله محامی، نماینده ولی‌فقیه و محمد کرمی، استاندار این استان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت فرزندان غیور و مرزداران ایران اسلامی، محضر حضرت بقیه‌الله‌العظم(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده داغدار این شهدای مرزبان، بر پیگیری، شناسایی و مجازات عاملان و آمران این جنایت وحشیانه، توسط فرماندهان فراجا و نیروهای مسلح، تأکید کردند. در این پیام مشترک آمده است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم، إنالله و إناإلیه راجعون»
 
خبر تلخ شهادت تعدادی از نیروی جان برکف مرزبانی فراجا در مرز سراوان موجب تأسف و تأثر گردید.
 
شهادت این غیورمردان در راه محافظت از مرزهای ایران اسلامی و مقابله با اشرار مسلح و جنایت‌کار، سندی بر مظلومیت نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح ماست، توقع از فرماندهان فراجا و سایر نیروهای مسلح، شناسایی عاملان و آمران این جنایات و برخورد سخت و پشیمان‌کننده با آن‌هاست.
 
اینجانبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جان‌برکفان مرزبانی فراجا به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده عزیز ایشان، نیروهای خدوم مرزبانی و مردم شهیدپرور سیستان‌وبلوچستان، برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل و برای شهیدان عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌نمائیم.»
انتهای پیام
captcha