حفظ فرهنگ از آسیب‌ها؛ مهم‌ترین وظیفه مسئولان
کد خبر: 4138924
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد

حفظ فرهنگ از آسیب‌ها؛ مهم‌ترین وظیفه مسئولان

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی گفت: ما به برکت این مردم مسئولیت گرفتیم و اکنون وظیفه داریم فرهنگ مردم را از آسیب‌های بیگانه حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقيه در خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: تحقق هر امری مبتنی بر دو اصل وجود مقتضی و نبود مانع است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ذات خود معجزه قرن بوده و هدف نهایی آن رسیدن به تمدن اسلامی است، افزود: مقتضی وجود دارد و دلیلش قریب ۴۵ سال است که مردم با وجود همه مشکلات پای این نظام اسلامی ایستادند و توقع آنان پیاده شدن اسلام و عدالت است.

امام جمعه بیرجند گفت: مانع هم وجود دارد که بخشی از موانع بیرونی است و دشمنان تمام گزینه‌ها را به‌صورت بین‌المللی علیه اسلام و انقلاب به‌کار برده و از هر طریقی برای رسیدن به هدفشان تلاش می‌کنند.

عبادی ادامه داد: دشمنان انسان‌های کارآمد، مؤثر و مفید را از سر راهش برمی‌دارند و این اقدام خود را با شهادت علامه مطهری شروع کردند؛ تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار از بهترین‌های ما را از سر راه خود برداشتند چون این انسان‌ها کارساز، مدیر و مدبر بودند که جمهوری اسلامی را پیاده می‌کردند، بنابراین به‌عنوان منافقین، صدام، داعش و انواع و اقسام آن در هر منطقه‌ای نیروی کارآمد، متفکر، دانشمند بود را شهید کردند.

وی بیان کرد: البته انقلاب اسلامی معجره خداوند است و در کنار این همه ریزش‌ها، رویش‌های خوبی داشتیم، اما باید هوشیار باشیم که اروپای وحشی بیش از ۲۵۰ هزار قتل بدون دلیل انجام داده که باید پاسخگو باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نفوذ دشمن در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها و جنگ اراده‌ها تصریح کرد: دشمن تمام گزینه‌ها را به‌صورت کارشناسی آورده و چهار هزار اتاق فکر دارد که کوچکترین کارها را هم کارشناسی می‌کند و در اغتشاشات پاییز سال گذشته باید به مهندسی آنان در جهت راه‌اندازی این آشوب نمره ممتاز داد.

عبادی به مشکلات درونی کشور اشاره و بیان کرد: دشمنان مشغول تخریب فرهنگ انقلاب اسلامی هستند، اما شورای فرهنگ عمومی باید بر تقویت فرهنگ عمومی اهتمام داشته باشد؛ همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند بیرجند شهر علم و ایمان است. ما به برکت این مردم مسئولیت گرفتیم و اکنون وظیفه داریم فرهنگ مردم را از آسیب‌های بیگانه حفظ کنیم.

وی گفت: دولت سیزدهم، دولت موفقی است و ما با آرمان‌های انقلاب فاصله نداریم؛ بنابراین مشکلی که مطرح می‌شود باید پیگیری و حل شود نه اینکه تنها طرح شود. باید به اهداف انقلاب که بالاترین آن وصول به تمدن اسلامی که روح و جان یک فرهنگ صحیح اسلامی و انسانی است برسیم و این منحصر به ایران نیست.

انتهای پیام
captcha