رئیس پلیس آگاهی سراوان به شهادت رسید
کد خبر: 4137379
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

رئیس پلیس آگاهی سراوان به شهادت رسید

فرماندار شهرستان سراوان گفت: سرگرد علیرضا شهرکی، رئیس پلیس آگاهی سراوان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به شهادت رسید.

سرهنگ علیرضا شهرکی رئیس پلیس آگاهی سراوانسعید تجلیلی، فرماندار سراوان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان، ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی و ترور حافظان امنیت، گفت: صبح امروز، 10 اردیبهشت‌ماه، سرهنگ علیرضا شهرکی، رئیس پلیس آگاهی سراوان در چهار راه ناهوک و بهشتی این شهرستان مورد سوء قصد اشرار مسلح قرار گرفت.

وی ادامه داد: متأسفانه در این تیراندازی، سرهنگ شهرکی به شهادت رسید و همسر وی نیز زخمی شده که به بیمارستان منتقل شده و شناسایی عامل یا عاملان این حادثه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

همسر رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان به شهادت رسید

به نقل از منطقه انتظامی استان سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان گفت: در اقدام ترور مسلحانه صبح امروز یک‌شنبه، 10 اردیبهشت‌ماه، در شهرستان سراوان و به شهادت رساندن سرگرد علیرضا شهرکی، متأسفانه همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و مجروح شده به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان همراه با همسرش در یک اقدام کور مسلحانه در یکی از خیابان‌های این شهرستان مورد هدف گلوله قرار می‌گیرد که هر دو به فیض شهادت می‌رسند از این شهیدان والامقام یک فرزند دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۱۵ ساله به جا مانده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان ضمن تسلیت این ضایعه اسف‌بار به مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهید، مردم و کارکنان انتظامی، به حضور تیم‌های پلیس‌های تخصصی در محل حادثه به‌منظور شروع تحقیقات تخصصی و شناسایی و دستگیری عوامل معاند خبر داد و افزود: امنیت خط قرمز پلیس بوده و هست و برای حفظ امنیت، فرزندان باغیرت ایران در نیروی انتظامی، شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا به احدی اجازه برهم زدن نظم عمومی را ندهند، و در این راه با نثار جان خود همواره مهر تاییدی بر این موضوع زده‌اند.

سردار جلیلیان گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهیدان گرانقدر متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام
captcha